Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukkakepeillä on usein valaankokoinen muija, olen päätelly,että kaverit joutuu elämään nälässä,

Vierailija
02.04.2012 |

kun vaimo syö kaikki ruuat

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on kyllä ihan lihaksikas,ja itseasiass vaikka olen läskin meidän perheessä,syön kaikkein vähiten.

mutta ihan kiva,että sait halveksia meitä lihavia. tuntuko hyvältä? saitko?

Vierailija
2/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies syö enemmän kuin minä sekä ruoka-aikoina että välipaloina (itse en tykkää napostella, lähinnä hampaiden takia).

Minä käyn jumpassa 3-4 kertaa viikossa, mies liikkuu vain kotoa autolle ja siitä työpaikalle.

Silti mies on kukkakeppi ja minä omppupomppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaatas varmaan puhaltamalla nurin. Hyvä ettei läpi näe ja vaimo on aivan tajuton punkero. Tyyliin 150 cm ja 100 kiloa.

Kyllä mielessä käy, et mille ne seksihommissa näyttää. Ei varmaan mies voi ainakaan alle mennä. Johan siltä ilmat possahtas pihalle ja luut olis poikki.

Vierailija
4/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies syö enemmän kuin minä sekä ruoka-aikoina että välipaloina (itse en tykkää napostella, lähinnä hampaiden takia).

Minä käyn jumpassa 3-4 kertaa viikossa, mies liikkuu vain kotoa autolle ja siitä työpaikalle.

Silti mies on kukkakeppi ja minä omppupomppu.

Kai miehesi nyt on kukkakeppi, jos ei kerran kuntoile!

Vierailija
5/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen aina ajatellut niin

Että koska kukkakeppi on se vähiten haluttu vartalomalli miehillä ja lihava naisilla niin nämä kaksi pariutuvat keskenään kun eivät niitä hoikkia hyväkroppaisia naisia ja lihaksikkaita miehiäkään saa.

Osuit naulan kantaan. Hintelä mies ja lihava nainen ovat "saman tasoisia" viehätysvoimaltaan.

Mitä tällaisia pareja tiedän, niin mies on vähän sellainen vässykkä nörtti ja nainen hieman ronskimpi ja tuhdimpi tapaus. :)

Vierailija
6/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustoon muutti syksyllä vastaava pariskunta lastensa kanssa. Vaimo on muutenkin perheen mies. Puistattaa.

Vierailija
7/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koska kukkakeppi on se vähiten haluttu vartalomalli miehillä ja lihava naisilla niin nämä kaksi pariutuvat keskenään kun eivät niitä hoikkia hyväkroppaisia naisia ja lihaksikkaita miehiäkään saa.

Jossain lehdessä oli kerran juttu työnhakuun liittyen, että lihaksikkaita miehiä ja hoikkia naisia otetaan mieluiten työntekijöiksi. Liittyy jotenkin siihen, että ko. ominaisuuksien ajatellaan viestivän reippaudesta/ahkeruudesta.

Vierailija
8/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkään en ole nähnyt koskaan hyvännäköistä kukkakeppimiestä. Ja toiseksi, en ole koskaan nähnyt kukkakeppimiehellä edes perusnättiä/tavallisen näköistä vaimoa.

Vierailija
9/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 172 cm / 64 kg, minä 161 cm / 78 kg.

ainakaan pelkkien mittojen perusteella. Ellet sitten ole typonnut tuota 172 ja se onkin oikeesti 182.

Ei munkaan mies oo kukkakeppi, 180/64. Se on ihan ok kroppanen. Mutta niin olen minäkin, 167/95. Meilläkin mies on kurinalainen, ja sen geenit ilmeisesti auttaa asiaa. Minä taas syön herkkuja aika lailla. Ja raskaudet toi kiloja, ja sitten tämä pienten lasten hoito, ei ole aikaa juoksulle, edes yöjuoksulle.

Mutta kumpikin ois saanu kenet vaan silloin pariutumisvaiheessa, 10 vuotta sitten.

Vierailija
10/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunnan. Molemmat syödä mässyttävät mutta mies liikkuu enemmän ja on muutenkin eläväisempi. Ja on mies. Miehet kuluttavat enemmän kuin naiset, ja jos kumpikin syö yhtä paljon niin tulos on se, että nainen lihoaa ja mies pysyy saman kokoisena. Olettaen siis että syöty määrä on yli naisen kulutuksen.

Vierailija
12/20 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkään en ole nähnyt koskaan hyvännäköistä kukkakeppimiestä. Ja toiseksi, en ole koskaan nähnyt kukkakeppimiehellä edes perusnättiä/tavallisen näköistä vaimoa.

Tuleekohan musta perusnätti sitten eron jälkeen? (Tai no ollaanhan me jo erottu, vaikka paperilla vielä naimisissa.) Vai olenko edelleen karmea ja ruma. Lihava en ole, kun olen painoindeksiltäni normaalirajoissa, toki yläpäässä sitä mittaa. Mutta exäni oli kyllä kukkakeppi 186/67. Plaah.

Vierailija
13/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruoka on liian rasvaista", tuumi

Imppa I,

"Sehän on liian rasvatonta",

vaimo murehtii.

Miten he pulman ratkaisivat?

Sen minä teille kielin:

lautasiansa he vaihtoivat ja

söivät hyvillä mielin."

Vierailija
14/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 172 cm / 64 kg, minä 161 cm / 78 kg. Meillä kyllä tietää mistä painoero johtuu, minä olen makeiden herkkujen perään kun taa smies hyvin kurinalainen syöjä, syö vain ruoka-aikoina eikä napostele muuten mitään.

Vierailija
15/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 172 cm / 64 kg, minä 161 cm / 78 kg.

ainakaan pelkkien mittojen perusteella. Ellet sitten ole typonnut tuota 172 ja se onkin oikeesti 182.

Vierailija
17/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat kicksejä lihavista naisista ja vaimon syöttämisestä.

Vierailija
18/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitettavasti totuus on että mies syö enemmän kuin minä, myös herkkuja. Tekee fyysistä työtä ja minä olen joutunut sairaseläkkeelle enkä pysty liikkumaan niin paljoa.

Että älä huoli, kyllä meillä mies saa ruokaa ja paljon, itse syön vähemmän mutta kaikki näkyy kiloina vyötäröllä. Onneksi mies tykkää muhkummasta.

Ihanan aivopierun päästit taas.

Vierailija
19/20 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 172 cm / 64 kg, minä 161 cm / 78 kg. Meillä kyllä tietää mistä painoero johtuu, minä olen makeiden herkkujen perään kun taa smies hyvin kurinalainen syöjä, syö vain ruoka-aikoina eikä napostele muuten mitään.

Vierailija
20/20 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo syö kaikki ruuat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi