Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moviprep-lääke. Onko kokemusta?

Vierailija
02.04.2012 |

Olen menossa tähystykseen aj joudun käyttämään Moviprep-lääkettä, jolla saa suolen tyhjennettyä.

Onko kenelläkään kokemusta, että kuinka rajuna tuo ripuli alkaa lääkkeen jälkeen. Pitää ottaa huomenna illalla juuri ennen nukkumaanmenoa ja sitten aamulla uudestaan. Teen puhelintyötä ja mietin, voiko lääkkeen otettua olla aamupäivän töissä. Mielelläni olisiin kotona ripuloimassa, mutta pomo oli vähän sitä mieltä, että töihin voi tulla kuitenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moviprepiähän juodaan ainakin kaksi litraa, joten luulis että aika vaikea sitä on töissä olla juomassa. Kyllähän se alkaa tunnin sisään vessassa juoksuttaa melko tiiviisti.

Vierailija
2/6 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla jouduin ottamaan, ja siitä sitten kun aine alkoi vaikuttamaan, olin vessassa käytännössä 2-3 tuntia.

Eli hyvää luettavaa kannattaa varata vessaan, että siellä jaksaa olla :)

En nyt ihan kolmea tuntia putkeen istunut, ekan tunnin jälkeen menin katsomaan välillä televisiota, josta sitten juoksin kiireesti vessaan, kun tarve tuli.

Itse en joutunut enää aamulla ottamaan, vaan join sen koko kaksi litraa illalla, joten tuohon aamuun en osaa sitten ottaa kantaa. Luultavasti kannattaa tehdä päätös sitten aamulla, miltä olo vaikuttaa, pystytkö töihin menemään. Itse en välttämättä menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamullla en voi enää päättää, että menenkö töihin. Vaan pitäisi tietää ajoissa.

kaiken järjen mukaan olisi kyllä parempi olla kotona..

Vierailija
4/6 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riippuu siitä juotetaanko potilaalle illalla koko satsi vai jatketaanko aamulla.

t 2

Vierailija
5/6 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otan illalla 21 aikoihin ekan satsin. töihin tulisin noin klo 7 ja ottaisin heti ensimmäisen satsin.

Vierailija
6/6 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muutama kuukausi sitten tyhjentäneenä voin sanoa että työt nyt oli viimeisenä mielessä. Saat kyllä sairaslomaa tyhjennykseen ja toimenpiteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme