Mun mies on hidastempoisin ikinä, apua!
Sietämätöntä elää tuollaisen hitauden kanssa mitä oma mieheni on, etenkin kun on pikkulapsia ja on siinä mielessä hyvin sidoksissa mieheen eli tartteisi toista aktiivista osapuolta arjessa! Nyt teemme pesuhuoneremonttia ja tuon kanssa se on hirveää. Siinä ajassa kun ukko tuumii, rapsuttelee päätään tai ryystää kahvia olisi saatu jo asiat moneen kertaan tehtyä. Minä hoidan lapsia, mutta v-tuttaa katsoa miten hitaalla mies hommia tekee. Äsken käytiin remppaliikkeessä yhdessä ja kun myyjä oli puhunut ja neuvonut asiansa, mies jäi siihen tuijottamaan, myyjä katsoi kysyvästi miestä että mitä vielä. Mies jotenkin ajattelee asioita puolet pitempään kuin muut.. ja tuskaa kun ei saa yhteistä säveltä lasten kanssa, pienet lapsethan hermostuvat kun isä kaikessa hidas. Sitten mies kivahtaa että antaa sitten olla jos ei kelpaa, tai mikä taas mättää tms. Kun se mies itse siinä mättää, muttei vaan millään tajua asiaa!!
Hän käy päivätöissä ja tekee paljon kotitöitä, hoitaa lapsia yms. eli tekee kyllä, mutta jotenkin se tyyli saa mut raivon partaalle ja arki on takkuista. Sitten tekee minut entistä kärsimättömämmäksi. Miten tähän jeesiä?
Kommentit (23)
Onpa paljon aihioidensa kanssa epäonnistuneita. No sianjättö ja uutta matoa koukkuun.
Hieman samaa vikaa ilmaantui minunkin mieheeni lasten jälkeen. Jokin taantuma tapahtui, ei ollut ennen lapsia nähtävillä.
Minäkin tein sitten niin, että ilmoitin monelta auto lähtee ja sanoin, että se myös lähtee, oli mies kyydissä tahi ei. Muutaman ensimmäisen kerran kun jäi kyydistä oppi olemaan ajoissa.
En myöskään enää odota miestä mukaan tekemään mitään. Teen itse pienet rempat ja mitä en osaa, ostan työn. Mies yleensä saa maksaa ne. Isommista toki jopa sovitaan yhdessä ensin mutta onneksi mieheni on myös liian laiska joka tienaa hyvin (kuten minäkin mutta hän paremmin vielä), niin maksaa mielellään että saa sen oman rauhan vetuloida rauhassa sohvalla 😂
Jostain kumman syystä ketjun rivakat ja aikaansaavat naiset eivät tee esim.remontissa _yhtään_mitään_ konkreettista.
Taustalla kaakatus ei ole tekemistä.