Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa työttömänä,

Vierailija
02.04.2012 |

miten pitää yllä rytmiä ja toiveikkuutta elämässä? Miten nousta tästä suosta, kun oman alan töitä ei löydy, ja nyt lähes nelikymppisenä pitäisi kouluttautua uudelleen, kun en edes keksi mitä haluaisin tehdä. Ennen tein tavallista duunia, ei erityisosaamista, tehdasmaista työtä. Neuvokaa, kiltit, miten eteenpäin masentumatta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne ammatinvalintapsykan luo ja mieti sen kanssa uutta ammattia ja koulutusta. Jos sulla on pitemmälti uraa takana ja olet ansiosidonnaiseen oikeutettu, saat opiskella työttömyyskorvauksella. Se on iso etu.

Vierailija
2/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevään yhteishaku amkk:hon loppuu huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa työttömänä ja uusi ala pitäisi löytää. Hoitoalalle minusta ei ole. :(

Vierailija
4/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelisin. Hoitoalalle en halua missään nimessä, en vaan pysty , vaikka arvostan sen työn tekijöitä kovasti. Tilasin ajan työkkärin ammatinvalinnan ohjaajalle, katsotaan nyt, miten tuo menee. Olen jotenkin henkisestikin umpikujassa, en siksi, että rahatilanne tökkisi, vaan siksi, että en tiedä mihin nyt suuntautua, mitä tekisin seuraavat 25 v työelämässä...Kiitos vastaajille! Toivon, että löydän tieni. Ap

Vierailija
5/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne ammatinvalintapsykan luo ja mieti sen kanssa uutta ammattia ja koulutusta. Jos sulla on pitemmälti uraa takana ja olet ansiosidonnaiseen oikeutettu, saat opiskella työttömyyskorvauksella. Se on iso etu.

Tälläkin hetkellä olen omaehtoisessa opiskelussa ja saan KELAn työmarkkinatukea.

Vierailija
6/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä olen omaehtoisessa opiskelussa ja saan KELAn työmarkkinatukea.

jos on oikeus ansiosidonnaiseen korvaukseen, voi opiskella ANSIOSIDONNAISELLA TYÖTTÖMYYSKORVAUKSELLA.

Vierailija
7/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on oikeus ansiosidonnaiseen korvaukseen, voi opiskella ANSIOSIDONNAISELLA TYÖTTÖMYYSKORVAUKSELLA.

Mutta laitoin korjauksen vaan, jos joku olisi asiasta hätääntynyt.

Vierailija
8/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksissakin osoitettu että mitä kauemmin olet työttömänä sitä huonommat mahikset sulla on työtä enää saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme