Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvaa uhkailua

Vierailija
18.11.2005 |

Siskoni oli luonani kylässä ja " huomasi" olevansa raskaana(omien sanojensa mukaan 9.s kerta), hän päätti tekevänsä abortin ja yritti saada aikaa toimenpiteeseen. Koska oli lauantai-iltapvä, niin neuvoivat varaamaan ajan maanantaina terveysasemalta. Nautittuaan alkoholia ja pohdiskeltuaan asiaa hän soitti kriisikeskukseen, jonne sanoi tekevänsä itsemurhan(hänet oli omien sanojensa mukaan 3 miestä raiskannut) antoi puhelimen minulle ja työntekijä tiedusteli, saanko tilanteen rauhoittumaan, jolloin siskoni huusi:" jos ei apua tule 1/2:ssa tunnissa hyppään" , minua neuvottiin soittamaan 112:n, josta paikalle lähetettiin poliisit. Nämä veivät siskoni(lapseni 1 ja 4v. nukkuivat koko shown ajan) ja putkayöhän siitä seurasi, vaikka ilmeisesti siskoni luuli pääsevänsä näin nopeutettuna sairaalaan. Siitä alkoikin uhkailujen sarja. Hän on uhannut ilmoittavansa sosiaalitoimistoon, että pahoinpitelen lapsiani, ja näin nämä huostaanotetaan, tapattavansa lapseni, pistävänsä narkkarit perääni jne.jne. Poliisi sanoi, että jos oven takana näkyy outoja kulkijoita, niin soita hälytyskeskukseen. Olen muuttamassa ja otan salaisen osoitteen. Siskoni on ilmeisesti suunnitellut, että hän vie minulta kaiken, jotta pyytäisin apua häneltä ja hän saa osoittaa valtansa, kieltäytymällä kaikesta avusta. Niin ei kyllä koskaan tule käymään, sillä kohteli elämä kuinka huonosti vain, niin häneltä en tule apua pyytämään. Miten toimisitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräyttämässä akkaa vähän tukasta ja sanoisin että jumalauta h***a jos vielä uhkailet mua ja lapsiani revin sun suolet ulos.

Vierailija
2/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisista uhkailuista mitä sinulle tulee. Sosiaalitoimisto varmasti huomaa että kaikki onhyvin kun ovat käyneet tarkistamassa, jos sisaresi etekee ilmoituksen perättömillä tiedoilla. OTa rauhallisesti jos voit ja keskity omaan elämääsi. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi ei taida olla " ihan" terve juttusi perusteella!!!Voimia sinulle!

Vierailija
4/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on saanut tuta siitä molemmilta poikaystäviltään, jotka vetänyt oikeuteen. Ja muutenkin on tuttavapiirissä ns.vaarallisia ihmisiä, jotka kuulemma pitävät häntä " hulluna" . Sairashan hän on, ihan oikeasti siis, sanoo olevansa psykopaatti(älykäs sellainen), vaikka on saanut diagnoosin keskivaikea masennus(senkin huijaamalla psykologia). Olen yrittänyt sanoa, että anna olla, ei meidän tarvitse pitää yhteyttä, mutta ilmeisesti jonkinlainen sokea raivo ajaa häntä kostotoimenpiteissään eteenpäin.

Vierailija
5/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun hän käy samoilla keskustelusivuilla ja kokee kaikki esim.huoruudesta kirjoitetut tekstit, minun kirjoittamakseni, vaikka esim.suomi24:n sivuilla käy muutama tuhat muutakin. Haluaisin vain elää elämääni rauhassa ja toivonkin että sosiaalivirkailijat tulisivat toteamaan, kuinka lapsiani hoidan ja millaisissa oloissa, että tämä uhkailun aihe loppuisi. Tappouhkauksia on tullut jo vuosien varrella, niin että se ei ole uutta, vaikka eipä siihen koskaan totu. Olenkin joutunut pyytämään ex-miestäni joskus jäämään yöksi, kun en ole uskaltanut yksin olla. Tästä sisko on saanut päähänsä, että ilmoittaa kelaan, että huijaan sieltä asumistukea...Rasittavaa, mutta loppunee aikanaan...

Vierailija
6/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun hän käy samoilla keskustelusivuilla ja kokee kaikki esim.huoruudesta kirjoitetut tekstit, minun kirjoittamakseni, vaikka esim.suomi24:n sivuilla käy muutama tuhat muutakin. Haluaisin vain elää elämääni rauhassa ja toivonkin että sosiaalivirkailijat tulisivat toteamaan, kuinka lapsiani hoidan ja millaisissa oloissa, että tämä uhkailun aihe loppuisi. Tappouhkauksia on tullut jo vuosien varrella, niin että se ei ole uutta, vaikka eipä siihen koskaan totu. Olenkin joutunut pyytämään ex-miestäni joskus jäämään yöksi, kun en ole uskaltanut yksin olla. Tästä sisko on saanut päähänsä, että ilmoittaa kelaan, että huijaan sieltä asumistukea...Rasittavaa, mutta loppunee aikanaan...

Vierailija
7/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan tehnyt hulluksi.Tai väkivalta? Ota etäisyyttä ja hanki uusi kämppä. Voimia sinulle!

Vierailija
8/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanojensa mukaan on luksussellainen(500/kerta), no, se on hänen ongelmansa, eikä kiinnosta minua vähääkään. Haluan, vain hänen jättävän minut rauhaan. Sillä tämä viimeisin tempaus sai minut päättämään, että minun tai lasteni kanssa hän ei enää ole tekemisissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan