Meillä kävi tänään virpomassa
prinsessa, merirosvo ja James Bond.
Häh, eikös naamiaiset oo vappuna?
Kommentit (7)
Ihan vaan siks, etten halua korostaa sitä noitajuttua, koska se liittyy oikeasti vielä vähemmän pääsiäiseen kuin pukki jouluun... Mitäs sillä on virpomisen kohteen takia väliä onko siellä noita vai mikä, varsinkaan kun Suomessa ei ole vakiitunut halloween´ovella käymiseen ja hyvä niin.
sen sijaan tutuilla tyyliin mummi ja kummi on kiva käydä virpomassa eli toivottamassa onnea tulevalle. Noituuteen liittyy pahuus, nalle puh virpomassa paljon suloisempi.
Mistä tuollaista läppää tulee?! Juuri ne trullit ja noidathan kuuluvat pääsiäiseen, kaiken maailman muut pukuleikit olkoot halloweenin juttuja.. Jos joku siitä jotakin saatanallista löytää, niin huh huh!
Meidän lapset pelkäävät joulupukkia. Siksi lahjat jakaa Nalle Puhiksi pukeutunut naapurin isäntä. En vain ymmärrä, miksi siskoni lapsineen eivät enää vietä meillä joulua.
virpomiseen yhtä kauan kuin minä olen ollut olemassa eli kohta 40v. Osa pukeutuu kissoiksi tai pupuiksi, mutta mun mielestä muunlaiset naamiaisasut ei kuulu virpomiseen.
Ja olisi kiva, jos palkantoivossa lähdetään virpomaan, että niihin vitsoihin edes hieman panostettaisiin - prinsessan, merirosvon ja Jamesin vitsoissa ei ollut kuin piipunrassi taivutettuna. Ja tämä ei valitettavasti ole aprillipila.
Meillä kävi 4 "kerjäläisen" rypäs joista yhdellä oli ees jotain muuta kuin tavalliset arkivaatteet. Yhdellä vaan joku häntä toisellä panta jossa korvat.
Sitten hutaisten tehty oksa ,jonka vaihtokaupaksi kyllä kaikki 4 ojensivat kärkkäästi koria.
Ärsyttää nuo monen lapsen porukat,joista vain yksi puhu jotain ja sitten jos antaa tyyliin vain yhen suklaamuna palkaksi katsotaan pikin nenän vartta.
Miksi jokaisen pitäisi saada jotain? tarkoitan niitä jotka piileskelevät toisten seläntakana tuppisuina ja ilmestyvät näkyviin koreineen vasta kun on aika antaa karkkia....
Mitään tekemistä pääsiäisen kanssa.