Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi todella harva kampaaja/parturi osaa todella leikata hiuksia?

Vierailija
18.11.2005 |

suurin osa on epäonnistunut työssään minun kohdallani. Tai sanottasko että ei suoranaisesti epäonnistunut, mutta viimeksikin mulle leikattiin ihan hirveä täti-look, vaikka kuvasta näytin millaset haluan! ja tietenkin selitin.

Suurin ongelma on viimeistely!!

Haluan aina että hiukseni leikataan kerroksittain ja sen sen jälkeen latvat todella voimakkaasti ohennetaan harvennussaksilla tai jollain muulla tyylillä.

Monesti saa kerjäämällä kerjätä tätä viimeistelyä ja silti se jää puolitiehen. (hiustupsut jää paksuiksi pötköiksi, jotka on latvasta naksastu tasaisesti poikki...kärjistettynä.)

Onko partureilla niin kiire ettei ehdi, vai eikö ne älyä?

Kertokaa mulle.

Ja jos joku tietää Rovaniemeltä hyvän hiustenleikkajan niin kertokoon...kiitos. Olisi taas aika leikkauttaa hiukset mutta kun ei taas aavistustakaan kenen puoleen uskaltaisi kääntyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta valmistunut,ei ole vielä piintyneet tietyt mallit tavoiksi. On uusia ideita ja tuoreet tiedot.

Vierailija
2/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni kampaaja on leikannu tosi huonosti, ihan erilailla ku oon pyytäny.

Onneks oon nyt löytäny tosi hyvän kampaajan. Muualle en enää suostu menee. Leikkaa aina ihan täydellisesti! Asun Helsingis, et en osaa auttaa sua ap :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 3 vinkistä. tosin sen täti-lookin mulle leikkas n. 25 v tyttö.

ymmärrän kyllä sen että hiukset on kaikilla erilaiset, eikä (tuntematon parturi) voi tietää miten hiukset käyttäytyy esim. pesun jälkeen.

ap

Vierailija
4/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatii kolmiulotteista hahmottamiskykyä. Alalle hakeutuvat valitettavasti myös ne, joilla ei näitä taitoja ole. Kuka tahansa voi maalata taulun, mutta on eri asia, minkälainen lopputulos on ja onko se kaunis. Näin siis minä olen asian ajatellut ja myöskin petynyt monta kertaa leikkauksiin..

Vierailija
5/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tehdä 50 v tädeille permanentti- leikkaus- väri-kampauksen ja kaikille samanlaisen.

Vierailija
6/8 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaiskohan jos kävisi samalla kampaajalla muutaman kerran niin kampaaja näkisi miten leikkaus istuu päähän tms.? mä en tiedä, olen käynyt samoilla kahdella kampaajalla kohta 8v ja välillä mennyt päin -piip- ja välillä hyvin.

asia vaikea, koska näkemyksiä on monia. riitatilanteessa voi pyytää puoluettoman mielipiteen *kun nyt muistais mikä-se-oli* :) kuluttajalehti tms. voi auttaa eteenpäin...

Vierailija
7/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo koulussa huomasi, että suurimmalla osalla muoto-oppi ja näkemys aivan hukassa.

Mä itse muotoilen lopuksi yleensä veitsellä ja sitä kaikki mulla käyvät pitää tosi tärkeänä. Vaatikaa kampaajalta osaamista ja keskittymistä. Jos tyydytte paskaan lopputulokseen ja marisette sitä sitten täällä, se ei auta eikä kampaaja tiedosta välttämättä itse ongelmaansa. Avatkaa suunne paikanpäällä!

Vierailija
8/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on aivan ylivoimaisen vaikea sanoa mitään!!

viimeksikin lähdin hymyillen kampaamosta, mutta kulman takana iskin pipon syvälle päähän, tapasin sitten hetken päästä kaverini kaupungilla ja otin pipon pois ja haukuin hiukseni hänelle ja sitten pipo taas päähän. (kampaaja oli oikein hienosti föönannut hiukseni...)

tulin kotiin ja saatoinpa tirauttaa itkutkin, en muista.

käytin pipoa muutaman eka viikon tai sitten laitoin hiukset (eivät ylettyneet oikeasti) ponnarille ja suihkutin pullollisen lakkaa.

luulin että joudun käyttämään pipoa ainakin 3 kk, mutta onneksi hiukset kuitenkin kasvoivat nopeasti ja päivä päivältä tulos oli inhimillisempi.

ap