Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt salaa mieheltäni mielialalääkettä ja hän löysi ne.

Vierailija
01.04.2012 |

Pidin omassa vaatekaapissani vaatepinon alla pienessä rasiassa niitä.

Syy miksi niitä syön johtuu itse asiassa miehestä. Hän on sairaalloisen mustasukkainen, harjoittaa henkistä väkivaltaa, ennen myös fyysistä joka voi tulla takaisin kuvioihin, jos mies joisi aikanani.

Eli mies tekee itse mitä tahtoo itse. Saattaa häipyä päiväkausiksi ryyppäämään ja vie rahat mennessään. Mä olen käytännössä elättänyt häntä, mutta kun hän saa omaa rahaa, tekee noin.

No nyt siis löysi perjantain nuo lääkkeet ja heitti ne yhtäkkiä keskelle olohuoneen lattiaa, kun ihmettelin, mikä häntä vaivaa.

En ole häntä taas nähnyt sen koommin, eikä vastaa puhelimeen tai tekstareihin. Hän vei polkupyöräni, jolla kuljen työmatkat ja jätti oman autonsa sakkopaikalle tien varteen. Sai siis juuri rahaa taas, eikä lanttiaaan antanut minulle.

En tiedä, onko narsisti vai miä, mutta ei näköjään pidä mua missään arvossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tollasta annat tapahtua.

Vierailija
2/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi apua, ja pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo lähtenyt?

Jos tuo kaikki on totta mitä kirjoitat, mielestäni miehesi on täysin luonnehäiriöinen. Itse en jaksaisi katsella tuollaista hetkeäkään.

Lähde hyvä nainen, jos et halua katkeroitua!

Vierailija
4/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ole, niin mikä pidättelee sua tuon miehen seurassa? Sanoisin että hankkiudu eroon ja pian. Moni vetoaa taloudelliseen riippuvuuteen mutta sulla ei ole edes sitä, ilmeisesti pelkkä henkinen riippuvuus. Älä rääkkää itseäsi yhtään enempää.

Vierailija
5/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt että mies tappaa minut, jos tapailen muita, vaikka itse todellakin harrasti muita naisia sinä aikana. ap.

Vierailija
6/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat pitää itseäsi kynnysmattona?

Vastaukseksi EIVÄT kelpaa nämä perinteiset: lapset, rakkaus ja raha.

Meidän eteisen matollakin on paremmat olosuhteet kuin sulla.

Vierailija
7/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan pese ja viikkaa mun pyykkejäkään, joten ilmeisesti etsii aina jotain todisteita jostakin, kun olen töissä jopa vaatekaapistakin.ap.

Ja joo, olen kyllä tajunnut jo aikoja sitten, että mies ei ole terve.

Olen pitkään halunnut terveen ihmissuhteen, sillä olen itse siihen varsin kykenevä normaalin ihmisen kanssa.

ap.

Vierailija
8/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siihen ei kannata mun mielestä tuhlata energiaa että miettisi millainen tuo mies on, kun se on selvää että on ihan hirveä kuspää. Toivottavasti pyrit hänestä eroon...

Vierailija
9/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan noi sun harrastukset verorahoista.

Ota nyt äkkiä niitä pari niin eihän sua mikään pitäis harmittaa. Lukeehan se jo siinä purkissa.

Vierailija
10/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa varmaan olla jos valmista

Vierailija
11/11 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan noi sun harrastukset verorahoista. Ota nyt äkkiä niitä pari niin eihän sua mikään pitäis harmittaa. Lukeehan se jo siinä purkissa.

Tarkoitatko, että mielialalääke on joku harrastus minulle ja te muut maksatte ne verorahoistanne?

Enköhän mä masa ne ihan itse palkastani, vai kela-korvausko nyt on ongelma?

Eli joku mieheni veroinen siellä kirjoittelee?

Mutta eihän tässä auta kuin erota tosiaan, etten näivety ja tuhlaa vuosia elämästäni ns. munankuorilla kävelemiseen.

ap.