G:Aiotko ostaa itsellesi keväällä noita värikkäitä farkkuja?
Kommentit (22)
olin just vastaamassa samoin. v.91/92 ja lohenpunaiset farkkuni, supermageet (silloin)
ei enää ikinä. t. täti 38v
ulkoillessani.
Joten en. Teinipoika kyllä haluaa sellaiset.
ja tyydyn yhä mustiin trikoisiin vaan!
Ne eivät sopineet minulle silloin 90-luvun alussa eivätkä sovi nytkään.
nyt joulukuussa kokeilin semmosia ihanan värisiä, tiilenpunaisia. Mutta oh ja voih, vaikka istuivat hyvin niin levenneet reidet näyttivät entistäkin leveämmiltä. Eivät siis imarrelleet todellakaan. Jäi kauppaan ja harmitti.
Nähnyt olen jo kaupungilla ja myötähäpeä on melkoinen.
olen muutenkin kyllästynyt farkkuihin
ihania värejä ja varsinkin keltaiset on ihanat. Tykkään väreistä ja pitääkö yli kolmekymppisten pukeutua aina mustaan tai johonkin tummaan? Olen 37 vuotias ja pukeudun juuri niin nuorekkaasti kuin haluan ja kannan kroppani ylpeydellä. Nih!
pinkit :) Vähänkö on muuten mageet!
ihania värejä ja varsinkin keltaiset on ihanat. Tykkään väreistä ja pitääkö yli kolmekymppisten pukeutua aina mustaan tai johonkin tummaan? Olen 37 vuotias ja pukeudun juuri niin nuorekkaasti kuin haluan ja kannan kroppani ylpeydellä. Nih!
¨
t: pari vuotta vanhempi ap.
Tein vanhoista valkoisista farkuistani sellaiset viime kesänä uittamalla niitä kuralätäkössä, tuli kauniin ruskea väri niihin!
Ostin jo viime kesänä punaiset ja nyt haluaisin vihreät. Olen 52-v.
Ne on vähänniinkuin teinien juttu. Yhdet tummanpunaiset farkut mulla on, mutten osaa oikein niitäkään käyttää.
Ostan jos löytyy mallia äityishousut
T: äippä 23
farkuista tulee mieleen rakkaimmat farkkuni ikinä: turkoosin väriset Jamekset vm.67! Sitten, kun ne menivät polvesta puhki monen vuoden käytön jälkeen, tein niistä vielä shortsit. Niitä pidinkin niin monta(kymmentä) vuotta, etten kehtaa edes sanoa!
Pitäisiköhän verestää kultaisia muistoja ja ostaa kesäksi värikkäät farkut? Miltä ne mielestänne näyttäisivät tällaisen mummuikäisen päällä?
Tulee mieleen vuosi 1991 ja lohenpunaiset farkkuni. Yöks, ei ikinä enää :DD