Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi Tuomioja lentelee omalla suihkukoneella?

Vierailija
01.04.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkkihän lenteli viimeksi Intiaan ja lennot maksoivat päälle 100 000 euroa, siitähän nousi kohukin, joten ihan onnistunut pila jos on siis pila.

Tässä Erkin 130 000 euron lentelyt viimeksi, joten hyvin voi olla tottakin tämä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122014969797_uu.shtml

Vierailija
2/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.formin.finland.fi/Public/default.aspx?contentid=245551&nodei…

Ainakin ulkoministeriö väittää, että on totisinta totta. Hienoa, että tuon resupekan perään lähetetään uusi kone, ihan kuin ei rettilennolla pääsisi takaisin Suomeen vaikka sitten business-luokassa. Surkuhupaisaa touhua taas kerran ja taattua työläisten asioita ajavaa demaria. Viimeksi lasku oli vain 130 000, meneeköhän tuo nyt rikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinyt miljoonia, ei koskaan päivääkään oikeissa töissä ja polttaa veronmaksajien rahoja niin paljon kun siihen vaan tulee paikka. Pilasi myös kaikki Suomen ulkomaansuhteet. Siinä on normaali demari, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
4/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt jo kerran kiinni törkeistä lentelyistä ja nyt vetää ihan överiksi. Jotain rajaa sentää tuohonkin. Näitä uutisia kun lukee niin tulee mieleen, että suomalaiset on tosi varakkaita. Demareilla on aina ollut korruptio lähellä sydäntä ja veronmaksajien rahat ovat kuin omia.

Vierailija
5/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen rahoilla toi resupekka lentelee?

Mikä ihmeen tärkeys ministereillä nykyään on, kun ei enää tavalliset lennot kelpaa. Ympäristöstä puhutaan paljon ja toimitaan toisin. Eiköhän yksityiskoneet voisi laittaa täyteen pannaan.

Vierailija
6/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaatia, että on oltava itse täydellinen voidakseen vaatia muilta ympäristöystävällisyyttä ja vasemmistolaisia arvoja!!!!! Erkki voi vaatia muilta vaikka lentäisi itse millä tahansa!!!!! Erkillä on ainakin puhdas omatunto toisin kuin teillä!!!!!! Ja sekös teitä harmittaa!!!!!!

Vierailija
7/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaatia, että on oltava itse täydellinen voidakseen vaatia muilta ympäristöystävällisyyttä ja vasemmistolaisia arvoja!!!!! Erkki voi vaatia muilta vaikka lentäisi itse millä tahansa!!!!! Erkillä on ainakin puhdas omatunto toisin kuin teillä!!!!!! Ja sekös teitä harmittaa!!!!!!

Älkää tehkä niin kuin minä vaan kuten sanon. Rosvosakkia.

Vierailija
8/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki taas, tuo kuuluisa lentelijä. Ainakin pari kohua jo ennen tätä kun mies on lennellyt ja laskua on tullut veronmaksajille päälle 100 000 euroa :)

Vierailija
9/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Se on yksi niistä pyrkyreistä, joka nauttii nyt makeasta elämästä ymmärtämättä yhtään miten töitä tehdään, jotta Erkki saa lentää. Niin ja tosiaan, eihän kenenkään tarvitse töitä tehdä, kun ne lennot kustannetaan lainalla.

Jos valtion budjetti on niin ylijäämäinen, että voidaan yksityislentojakin kustantaa, voisi polttoaineveroista luopua. Tulisi valtiolle halvemmaksi lentää kotimaisilla vuokrayhtiöillä, kun yritys ei joutuisi perimään hinnassa polttoaineveroa valtiolta. Milleköhän valtiolle ne verot niistä lennoista maksetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme