paljonko olet tienannut huutonetillä vuodessa?
Kommentit (10)
En ole tosin myynytkään kuin kolme kohdetta. Enemmän olen ostopuolella.
Roinaa myydään ylihinnalla. Olen jotain siellä joskus katsellut. Digijärkkärin varsinkin muistan. Lopulta maksoi melkein kuin uutena kaupassa. Olen varma, että ne suuret tarjoukset oli myyjän (kavereiden) vedätystä. Mutta varmaan sinnikkyydellä saa joitain huijattua!
Myyn meidän perheen pieneksi 6 ylimääräiseksi jääneitä vaatteita Huutiksessa. Ja täytyy sanoa, että kolmella lapsella käytetyistä vaatteista näköjään saa vielä ihan kivasti hintaa :) Siis myyn Reimatecia, Tiksua jne.
En koskaan osta Huutiksesta mitään.
Roinaa myydään ylihinnalla. Olen jotain siellä joskus katsellut. Digijärkkärin varsinkin muistan. Lopulta maksoi melkein kuin uutena kaupassa. Olen varma, että ne suuret tarjoukset oli myyjän (kavereiden) vedätystä. Mutta varmaan sinnikkyydellä saa joitain huijattua!
Eihän sinun tarvitse ostaa, jos tuote on mielestäsi liian kallis!
Itse olen myynyt esim. Artekin syöttötuolin tuona aikana, se on nyt tuli mieleen.
Tienaus on tietysti kyseenalainen sana, kun onhan ne tuotteet itsekin ostettu. Tosin esim. tuon syöttöttuolin ostin aikanaan halvemmalla kuin sitten myin.
-se 600:lla myynyt
Eihän sinun tarvitse ostaa, jos tuote on mielestäsi liian kallis!Itse olen myynyt esim. Artekin syöttötuolin tuona aikana, se on nyt tuli mieleen.
Tienaus on tietysti kyseenalainen sana, kun onhan ne tuotteet itsekin ostettu. Tosin esim. tuon syöttöttuolin ostin aikanaan halvemmalla kuin sitten myin.
-se 600:lla myynyt
Mitäs me tällaset ihmiset nyt herrasväen asioihin sekaannutaan!?! Pudottelen tuhkaa päälleni ja Ave Mariat sanon! Tyhmiä kokemuksiani vaan levittelin täällä viisaiden keskellä.
Anteeks nyt vielä toisenkin kerran.
kalliimmalla olen ostanut kuin myynyt
3765 euroa, myyn lastenvaatteita ja muuta itselle tarpeetonta tavaraa,
640 eurolla viimeisen puolen vuoden aikana, marraskuussa aloitin myymisen. Yritän koko ajan keksiä lisää myytävää, koska olen hoitovapaalla ja rahasta on tiukkaa, tuo huutonetkauppa tulee todellakin tarpeeseen. Yllättävän hyvin saa rahaa myös joistain kaapin perukoille unohtuneista tarpeettomista kippokapoista.
muuten tiennyt mutta kun se nykyään näyttää sen myydyt 12 kk:n ajalta, vähän päälle 600 e.
Hyvin satunnaisesti mitään myyn nykyisin.