Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies huusi lapselle naama umpeen!

Vierailija
01.04.2012 |

sanoin hänelle nätisti että tuollainen kielenkäyttö ei ole kovin kaunista, minulle ei noin puhuttu kun olin lapsi ja olisin loukkaantunut tuollaisesta. Loukkaantuisin vieläkin!

Mies oli sitä mieltä ettei siinä ole mitään eroa kun toisinaan sanon lapsille "suu kiinni, pää tyynyyn" tms. Minusta suu kiinni ei ole ollenkaan ilkeältä kuulostava, kuten naama umpeen on.

Kysyin olisiko hän ottanut vastaan vaikkapa pää kiinni-käskyn, ei kuulema koska sehän on ihan törkeää. Mutta naama umpeen on ihan eri asia.

Meille tuli ihan järkyttävä riita tästä enkä kyllä halua että meillä vanhemmat puhuu(huutaa) lapsille noin vaikka menisi hermot! Olenko ihan nipo??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä näitä juttuja enää. Lähden ulos.

Vierailija
2/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis riittää, että sanoo toiselle, että noin ei tarvii jatkossa sanoa. Ihan turhaa alkaa määrittelemään, että kelpaako tää, käykö tuo tms. Eli typerä riita aika tyhjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan inhota miestäni

Vierailija
4/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä näin ollen hyväksy ollenkaan että puutuin hänen komentamiseensa, siitähän se riita alun alkaen tulikin!

ap

Vierailija
5/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joutuu sanomaan hiljaa, naama umpeen, kita kiinni, suuta soukemmalle, pää kiini, iho umpeen.

Otit turhaan pultit. Joskus sitä mitta täyttyy ja on komennettava niin että uskovat.

Turpa kiinni kuulostaisi pahimmalta ja sekin voi joskus joltain luiskahtaa.

Elämä jatkuu..........

Vierailija
6/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän huolia jos tuosta riidan saitte aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi