aion pyytää, että saan olla töissä heinäkuun,koska se on maksuton hoitokuukausi:)
säästän siinä 110e hoitomaksuja.
ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!"
anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.
Kommentit (24)
säästän siinä 110e hoitomaksuja. ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!" anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.
Jos pidät loman kesäkuussa tai elokuussa ei siitä tule toista maksutonta kuukautta:) Niinkö luulit? Kaikilla on tuo heinäkuu maksuton, oli lomat koska tahansa....
ja ottaa lapsen siksi ajaksi pois hoidosta, joissakin kunnissa saa maksuvapauden. Sitten heinäkuu on maksuton vaikka viekin lapsen hoitoon. Kaksi maksutonta kuukautta yhden sijaan, eikös?
Ei mene välttämättä ihan tuolla logiikalla.
saa kuukauden lomasta maksuvapaata.
Pitää olla pois hoidosta 4 viikkoa, ja ne sen ylittävät päivät ovat maksuvapaita.
Eli 5 viikkoa pois = 1 maksuvapaa viikko.
Jos pidät loman kesäkuussa tai elokuussa ei siitä tule toista maksutonta kuukautta:) Niinkö luulit? Kaikilla on tuo heinäkuu maksuton, oli lomat koska tahansa....