Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion pyytää, että saan olla töissä heinäkuun,koska se on maksuton hoitokuukausi:)

Vierailija
01.04.2012 |

säästän siinä 110e hoitomaksuja.

ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!"

anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästän siinä 110e hoitomaksuja. ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!" anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.

Jos pidät loman kesäkuussa tai elokuussa ei siitä tule toista maksutonta kuukautta:) Niinkö luulit? Kaikilla on tuo heinäkuu maksuton, oli lomat koska tahansa....

Vierailija
22/24 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästän siinä 110e hoitomaksuja. ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!" anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.

Jos pidät loman kesäkuussa tai elokuussa ei siitä tule toista maksutonta kuukautta:) Niinkö luulit? Kaikilla on tuo heinäkuu maksuton, oli lomat koska tahansa....

ja ottaa lapsen siksi ajaksi pois hoidosta, joissakin kunnissa saa maksuvapauden. Sitten heinäkuu on maksuton vaikka viekin lapsen hoitoon. Kaksi maksutonta kuukautta yhden sijaan, eikös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene välttämättä ihan tuolla logiikalla.

Vierailija
24/24 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kuukauden lomasta maksuvapaata.

Pitää olla pois hoidosta 4 viikkoa, ja ne sen ylittävät päivät ovat maksuvapaita.

Eli 5 viikkoa pois = 1 maksuvapaa viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan