Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion pyytää, että saan olla töissä heinäkuun,koska se on maksuton hoitokuukausi:)

Vierailija
01.04.2012 |

säästän siinä 110e hoitomaksuja.

ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!"

anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat lomastasi huolimatta hoitomaksun. Että siinä mielesäs ihan se ja sama milloin olet lomalla, maksun kannalta.

Vierailija
2/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai elokuussa?

ei kai se niin vaikeaa ole?vai onko mielestäsi ainut lomakuukausi heinäkuu?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat lomastasi huolimatta hoitomaksun. Että siinä mielesäs ihan se ja sama milloin olet lomalla, maksun kannalta.

ap

Vierailija
4/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei edes tarvitse hoitopaikkaa enää elokuussa, jos silloin pidän lomani koulun alta pois.

ap

Vierailija
5/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään järkee tossa sun jutussa.

Vierailija
6/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää lapsen lomalla sekä kesä- että heinäkuun.

Tästä olen tosi iloinen! Lapset ovat siis joka kesä olleet tuon kaksi kuukautta kesälomalla, ja aina on pitänyt kesäkuustakin maksaa puolet. Nyt ei tarvitse ja säästyy rahat parempaan!

Vierailija
7/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimissään yksi kahden viikon pätkä, maksimissaan vaikka koko kesä. En muista alkoiko jo toukokuusta tämä vai ei. Mutta loma pitää ilmoittaa ajoissa ja pitää putkeen. Eli kahdesta kahden viikon pätkästä saisi vain toisen ilmaiseksi.

Hyvä käytäntö ollut mielestäni. Meillä lapset olleet lomilla koko kesän yleensä, emme maksa mitään ja silti syksyllä on sama paikka odottamassa. Pitkät lomat ovat onnistuneet vanhempien vuorottelulla, pitkän saikun ansiosta (vaikka eihän saikku itsessään ole kiva juttu) ja isovanhempien myötämielisellä avulla. Aluksi pidimme kuuden viikon taukoa hoidosta, sittemmin kahdeksa viikon ja nyt on jo koko kesä.

Vierailija
8/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään järkee tossa sun jutussa.

myös elokuu maksuton kun pidimme lomamme silloin. Eli lapsi oli maksuttoman heinäkuun hoidossa ja elokuun lomalla. Elokuun maksuttomuus taisi tosin edellyttää että ainoatakaan hoitopäivää ei saanut elokuulle sattua. Ja emme olleet suunnitelleet saavamme toista maksutonta kuukautta vaan emme vaan saaneet lomaa muuhun aikaan.

Vierailija
9/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on ollut hoidossa edellisenä elokuuna. Oli sitten lapsella loma koko kesäajan tai ei sitten ollenkaan.

Heinäkuussa on vain murto-osa päiväkodeista auki, koska suurinosa lapsista on heinäkuussa lomilla.

Vierailija
10/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on kunnallisessa päivähoidossa, hänelle on myönnetty hoitopaikka heinäkuun loppuun asti. Et siis maksa elokuun alusta mitään, koska lapsella ei silloin enää ole oikeutta päivähoitoon.

Vierailija
11/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on kunnallisessa päivähoidossa, hänelle on myönnetty hoitopaikka heinäkuun loppuun asti. Et siis maksa elokuun alusta mitään, koska lapsella ei silloin enää ole oikeutta päivähoitoon.

Silloin kun mun lapset meni kouluun, oli hoito-oikeus koulun alkamista edeltävään päivään saakka. Jos ilmoitettiin, ettei pidetä toivottavana, että kouluunmenijä olisi hoidossa elokuun puolella, mutta oikeus on.

Vierailija
12/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä lapsemme oli hoidossa elokuussakin. Siis siihen saakka kun koulu alkoi.

Vierailija
13/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lapsi on lisäksi pois koko kesä- tai elokuun, on sekin kuukausi ilmainen.

Vierailija
14/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos lapsi on ollut hoidossa koko toimintakauden (1.8 alkaen), heinäkuu on KAIKILLE maksuton, olipa lapsi silloin hoidossa tai ei

- Joissan kunnissa myös kesä / elokuu on maksuton, edellyttäen, että lapsi ei ole päivääkään hoidossa kesä-heinä / heinä-elokuussa.

- Elokuun hoito koulun aloittavilla; joissakin kunnissa hoito-oikeus jatkuu koulun alkuun saakka, joissakin se loppuu automaattisesti 31.7. ELLEI vanhemmat ano hoito-oikeuden jatkoa koulun alkamiseen asti -> kunnan on se järjestettävä

- Jos lapsi on kokonaisen kalenterikuukauden poissa hoidosta, niin siitä menee puolikas hoitomaksu, olipa kuukausi mikä tahansa (pois lukien se heinäkuu, joka aina maksuton mikäli 1. kohdan ehto täyttyy)

ELI: Se nyt on ihan sama, milloin loma on, ellei sitten kyseessä maksuttomien kuukausien kunta ja kaksi vanhempaa, joiden on mahdollista järkätä lomansa ihan peräkkäin

Meillä lapset poissa hoidosta koko kesäkuun (miehen loma) ja hoidossa heinäkuussa 3 vkoa, jonka jälkeen alkaa minun loma ja ovat siis lomalla 23.7.-> 4 vkoa eteenpäin

Vierailija
15/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos lapsi on ollut hoidossa koko toimintakauden (1.8 alkaen), heinäkuu on KAIKILLE maksuton, olipa lapsi silloin hoidossa tai ei

- Joissan kunnissa myös kesä / elokuu on maksuton, edellyttäen, että lapsi ei ole päivääkään hoidossa kesä-heinä / heinä-elokuussa.

- Elokuun hoito koulun aloittavilla; joissakin kunnissa hoito-oikeus jatkuu koulun alkuun saakka, joissakin se loppuu automaattisesti 31.7. ELLEI vanhemmat ano hoito-oikeuden jatkoa koulun alkamiseen asti -> kunnan on se järjestettävä

- Jos lapsi on kokonaisen kalenterikuukauden poissa hoidosta, niin siitä menee puolikas hoitomaksu, olipa kuukausi mikä tahansa (pois lukien se heinäkuu, joka aina maksuton mikäli 1. kohdan ehto täyttyy)

ELI: Se nyt on ihan sama, milloin loma on, ellei sitten kyseessä maksuttomien kuukausien kunta ja kaksi vanhempaa, joiden on mahdollista järkätä lomansa ihan peräkkäin

Meillä lapset poissa hoidosta koko kesäkuun (miehen loma) ja hoidossa heinäkuussa 3 vkoa, jonka jälkeen alkaa minun loma ja ovat siis lomalla 23.7.-> 4 vkoa eteenpäin

ap

Vierailija
16/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mun lapset meni kouluun, oli hoito-oikeus koulun alkamista edeltävään päivään saakka. Jos ilmoitettiin, ettei pidetä toivottavana, että kouluunmenijä olisi hoidossa elokuun puolella, mutta oikeus on.

On kai kuntakohtaista. Vantaalla loppuu heinäkuun vika pv päivähoito-oikeus.

Vierailija
17/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai kuntakohtaista. Vantaalla loppuu heinäkuun vika pv päivähoito-oikeus.

Vierailija
18/24 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten komppaan edellisiä :)

Vierailija
19/24 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt joku tulee urisemaan, että "noin pienet hoitomaksut,mitä sitä säätämään, MEILLÄ MENEE HOITOMAKSUIHIN 600E/LAPSI!!"

anna tulla vaan. minä olenkin pienipalkkainen(2000e/kk) yh, ja tuo raha, 110e, on iso minun budjetissani.

Näin se varmaan on, raha sen joka ratkaisee,oli sitten kyse mistä muista arvoista tahansa jopa oman lapsen hyvinvointi on asia joka jää toisarvoiselle tilalle, silloin se vanhemmuus on myös kateissa.Surullista surullista.

Vierailija
20/24 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan on, raha sen joka ratkaisee,oli sitten kyse mistä muista arvoista tahansa jopa oman lapsen hyvinvointi on asia joka jää toisarvoiselle tilalle, silloin se vanhemmuus on myös kateissa.Surullista surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi