Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eva Wahlström voitti EM-mestaruuden - kannustatko pientä tytärtäsi nyt nyrkkeilyharrastukseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
2/5 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi pieni tytär. Siinähän voi mennä kaikenlaista osasta rikki kropasta, ja toisekseen ne nyrkkeilijät puhuu usein niin kovin hitaasti... Että kai se ajattelukykyyn ja puhekykyyn vaikuttaa hidastavasti, kun kunnolla iskua pataan ottaa vuodesta toiseen.

No, oli miten oli, on minusta silti hienoa, että Eva voitti. Hyvä Eva, onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evalle, hieno saavutus!

Mutta en kannustaisi lastani nyrkkeilijäksi tai muuhunkaan harrastukseen, jossa saa päähän kohdistuvia iskuja. (Kuten jääkiekkoon.) Luin juuri artikkelin, jossa kerrottiin kuinka päähän saadut iskut aiheuttavat aiempaa tietoa enemmän huomattavasti enemmän vähinkoa aivoissa ja että erityisesti toistuvissa iskuissa on riski, että pienikin isku saattaa aiheuttaa jollakin kertaa pahaa jälkeä.

Vierailija
4/5 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi aloittaa nyrkkeilyn, thaiboxingin tai ihan minkä tahansa harrastuksen, mutta ei. Mikään ei kiinnosta, eikä myöskään tee yhtään mitään. Lukee läksyt ja sitten ei tee mitään..

Tyttö on kiusattu, se on selvinnyt vasta vähän aikaa sitten. Hän käy terapiassa jne. mutta luulen että harrastus ja sitä kautta ihmisiin tutustuminen voisi auttaa häntä, varsinkin joku nyrkkeilyn kaltainen voisi kohottaa hänen itsetuntoaan. Ollaan yritetty ehdottaa vaikka mitä, mutta vastaus on ei.

Tänään lähtee taas uusi yritys ja lähdemme tytön kanssa kahdestaan ratsastamaan.

Joten kyllä kannustaisin jos en jo tietäisi että häntä ei kiinnosta.

Vierailija
5/5 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär on 2 kk vanha :) Mutta sitten aikanaan saa itse valita kiinnostuksen mukaan harrastuksensa. Tuskinpa nyrkkeilyä tulen varsinaisesti lobbaamaan, koska itselläni ei ole siihen mitään sidettä. Mutta kaikkia haluamiaan lajeja voi tyttö toki kokeilla. Pyrimme toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan ja arvostelematta hänen toiveensa. Itse en pienenä päässyt karateen, vaikka kovasti toivoin. Aikuisiällä olen sitten kokeillut eri kontaktilajeja ja yhdestä tulikin oma laji, nyt 14 vuoden treenit takana ja toivottavasti monta vuotta edessä.