Mulla kuumetta 39 astetta ja mies lähdössä baariin!
Pistää kyllä lapsen nukkumaan ennen lähtöään, mutta tässä kunnossa musta ei oo olemaan lapsen kanssa.
Ihan mahtavaa, äsken hourailin ihan kunnolla, luulin suurinpiirtein lentäväni ja maailmanloppuakin pakoilin tosissani.. :/
Kommentit (10)
mieshän laittaa lapsen nukkumaan, mee sä perässä ja anna miehen mennä. Mutta sanot sille, että aamusta hän hoitaa lapsen, krapulasta huolimatta, koska sä oot kuumeessa.
muttei jaksa ihan oikeesti koko päivää maata. (Vaikka makaan kyllä nytkin läppärin kanssa sohvalla). Toivottavasti lapsi nyt kans nukkuu koko yön, ja isäntä tulee joskus takaisin.. Hermostuttaa.
t. houraileva maailmanlopun odottaja
enkä minä itsestäni oo huolissani (sinä kädestäpitelijä-tyyppi, opettele ymmärtämään lukemasi!) vaan jos lapsi herää yöllä ja minä makaan houreissani taju kankaalla. Mutta eipä se teijän ongelma oo, aattelin vaan oisko jollaki jotain vinkkejä helpottaan tilannetta.
Nyt painun mehupullon kans levähtämään, hyvää yötä! :)
ap
Sanopas miehelles, että jos jaksat pysyä hereillä ja kuume laskee taidat viimein vastata sille espanjalaiselle nuorelle Jorgelle, joka lähetti sinulle feisbuukissa viestin ja pyysi auttamaan kun hän on tulossa Suomeen ensi kesänä. Kyseli monia kysymyksiä helsinkiin ja ylipäätään suomeen liittyen ja toivoi sinulta vastauksia.
Ja että et ole ehtinyt Jorgelle vastaamaan, mutta että nyt on hyvää aikaa. Ei siis mitään kiirettä kotiin, kulta.
(Minulle oikeasti kävi näin. Sain fb-viestin täysin tuntemattomalta espanjalaiselta mieheltä, joka oli tulossa Suomeen töihin. Viestittelimme joitakin kuukausia, vastailin hänen kysymyksiinsä. Mieheni kävi tosin kovin mustasukkaiseksi vaikkei aihetta ollutkaan :)
on pahin mitä voi tapahtua? Ei yleensä kuume aiheuta yhtään sen sikeämpää unta kuin muutenkaan, yleensä jopa päinvastoin. Eli pärjäät varmasti ihan hyvin!
Parane pian!
enkä minä itsestäni oo huolissani (sinä kädestäpitelijä-tyyppi, opettele ymmärtämään lukemasi!) vaan jos lapsi herää yöllä ja minä makaan houreissani taju kankaalla. Mutta eipä se teijän ongelma oo, aattelin vaan oisko jollaki jotain vinkkejä helpottaan tilannetta.
Nyt painun mehupullon kans levähtämään, hyvää yötä! :)
ap
onneksi tosiaan ei ole mun ongelma!ota särkylääke.
ja mites jääkö se mies tosiaan hoitamaan työpäivänäkin lasta,kun kerta olet tajukankaalla houreissasi?
tähän stooriin liittyy ap:n miehen pois jääminen töistä?? Mistä me ees tiedetään et onko se töissä, minlä ikäisestä lapsesta on kyse jne,
Jaksamista! (ite joutuin kerran soittamaan naapurissa asuvalle mummille vähän saman tapaisessa tilanteessa, että kuulkaa kyllä jotain vaan voi sattua!!)
kyllä sulla on törppö mies. Oikealla miehellä (eikä millään ikuiseksi teini-ikäiseksi jääneellä) menee se perhe baarireissun edelle! Kysypäs mieheltä, että mitä mieltä hän olisi, jos miehellä olisi samanverran kuumetta ja sinä vaan lähtisit baariin??
Kusipää mies sulla. Voimia.
nauretaan ulos al-anonista, jos lähtee sinne hourailemaan. Suosittavat kuitenkin siinä seuraavassa korttelissa olevaa AA:ta.
koskaan miettinyt miten yh;t pärjää tilanteessasi tai oksennustaudissa?
ja sano ukollesi,jos et halua että se lähtee!!
jääkö se mies muuten töistäkin pois,pitääkseen sua kädestä kiinni?