Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko karkkia virpojille pitäisi antaa?

Vierailija
31.03.2012 |

Olen ostanut pari karkkipussia (tyyliin Dumlea) ja ajattelin antaa jokaiselle virpojalle 2-3 karkkia. Luin täältä noista virpomisketjuista, että kaikilla on jotain suklaamunia tarjolla. Ovatko lapset ihan pettyneitä sitten, jos saavat vain pari karkkia eikä munia? Ei ole omat lapset vielä tuon ikäisiä ja omassa lapsuudessa 80-luvulla riitti karkki palkaksi. Valaiskaahan vähän minua tässä asiassa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka haettiin pääsiäislauantaina.

Vierailija
2/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me edes olla kotona pääsiäislauantaina, vaan Pohjanmaalla kokkoa katsomassa joten onneksi ei ole enää tuollainen perinne voimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut noita virvon varvon-patukoita, pieniä suklaapatukoita ja suklaatikkareita, ja annan yhden per virpoja. Saman verran niissä on karkkia kuin ois kolmessa dumlessa. Voihan ne lapset olla "pettyneitä" ja nurista, mut oikeasti se tilanne on niille aika jännittävä ja on hauska saada edes jotain. Ainakin pienet lapset on onnellisia melkeimpä mistä vain, ja minusta virpominen onkin pienten lasten hommaa. :)

Vierailija
4/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varattuna niitä pieniä suklaamunia virpojille. Niitä annan sitten lapsista riippuen kahdesta viiteen/lapsi.

Jos siis asiaan on panostettu kivoillaa oksilla tai hyvällä virpomisrunolla taai pukemisella (tai kaikilla näillä), niin sitä enemmän annan.

Sitten on muutamia tuttuja lapsia, kun kummityttöni ja sen veli, sekä kaverin lapset, joille olen varannut yhdet peruskinderit.

Mielestäni kaksi peruskarkkia riittää tuntemattomille lapsille.

Vierailija
5/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan ollut tapana virpoa... =))

Pikku koura karkkia tai yksi muna, mitä väliä?

Vierailija
6/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mikään määrä ei tunnu riittävän. Nyt päätin, että annan pikku suklaamunia 2-3/virpoja niin kauan kun tavaraa riittää. Sitten lähden ulkoilemaan, kun makeiset loppuvat (1kg).

Vierailija
7/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin silloin pienenä siellä trullittelin enkä virponut :) Mutta hyvä, taitaa siis tuo varaamani karkkisysteemi olla riittävä! Tää on mun eka pääsiäinen rivarissa lapsiperhealueella, aiempina vuosina asuttiin kerrostalossa jossa oli alaovi lukossa eikä tullut yhtään virpojaa.

ap

Vierailija
8/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mikään määrä ei tunnu riittävän. Nyt päätin, että annan pikku suklaamunia 2-3/virpoja niin kauan kun tavaraa riittää. Sitten lähden ulkoilemaan, kun makeiset loppuvat (1kg).

Mulla ei olisi varaa sijoittaa noin isoa määrää virpojiin!

Vierailija
9/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder muna = 80 senttiä. Sitten annetaan lisää sen mukaan kuinka hienon oksan saat. Jos oksassa on yli 5 höyhentä tulee antaa Fatzerin yllätysmuna.

Vierailija
10/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tikkarin, dumle-karkin ja marianne-karkin per virpoja.

Vierailija
11/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttää herkkuja terveille ja sopusuhtaisille lapsilleni. Ei ne mitään eläinpuiston eläimiä ole.

Itse olen varannut porkkanoita, selleriä ja lanttua. Pari goiji-marjaa on varattu parhaille virpojille.