Kuinka paljon herkkuja syöt viikossa?
Minä ostan joka lauantai irtokarkkeja, ne ovat minulle kuin huume! Erityisesti Karkkikadun irttarit, ei Candyking vedä vertoja... Pitkin viikkoa saatan syödä jotain pientä, esim. lakun tai palan tummaa suklaata tai jonkin leivoksen, jos on tullut leivottua, mutta karkki kuuluu lauantaihin. Alkoholia en juuri juo, kalja tai pari silloin tällöin, mutta limsaa lipitän myös aina lauantaina. :)
Kommentit (5)
En välitä lainkaan makseasta, en koskaan syö pullia, keksejä, namia, suklaata, jäätelöä, limppareita, tms. Mehut ja jogurtitkin on liian makeita ja niistä tulee paha olo.
Suolaiset on mun herkkuja, juustot ja suolaiset piirakat etupäässä, pähkinöitä syön joskus, mutta esim. sipsejä en koskaan.
Mutta ikävikseni joudun myöntämään, että viini on mun herkkuni. Mielelläni kaataisin lasillisen täyteläistä punaviiniä vaikka joka ilta ja ottaisin siivun jotain pitkään kypsynyttä juustoa, mutta ei sitä ihan joka ilta ilkeä.
Parina kolmena päivänä viikossa sorrun näihin mun herkkuihini. Kuollako sitten lihavana ja sokerihumalaisena, vai vaan humalaisena, en tiedä kumpi onkaan pahempi. Pyrin nautiskelemaan herkuistani niin, että se pysyy kohtuudessa.
Syön aika herkkuja, mulle herkkuja on itse tehdyt rahkat, mämmi, jogurtti jne.
Syön myös pullaa ja karkkia aivan liikaa.
Miten määritellään herkut, siinä on kyllä hyvä kysymys. Minä pidän herkkuina sellaisia ruokia, joita minun mielestäni ei perusruokavalioon kuulu/pitäisi kuulua. Eli ihan subjektiivista on tämäkin. Toiset juo mehuja päivittäin, toisille ne on herkkuja.
Kamala muuten kolmonen(kohan oli) kun mainitsit nuo juustot... Alkoi välittömästi tehdä mieli. Herkkuja, ehdottomasti!
+lauantaina on herkkupäivä, jolloin saan syödä sipsejä
limsaa ei koskaan, aivan karseaa myrkkyä.