Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tapasin miehen netissä ja nyt olemme tapailleet muutaman viikon

Vierailija
31.03.2012 |

melko ahkerasti...nyt hän kuitenkin roikkuu treffipalstalla koko ajan, esim tänään ollut aamusta saakka siellä.

mitä ajattelisit???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa että hän hakee koko ajan jotain parempaa...

kysyin aamulla ja sanoi käyvänsä palstalla aina kun käy koneella, mutta on ollut tänään onlinina koko pvän...

joten etsii ehkä sitten sitä parempaa??!!

Vierailija
2/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu. Mutta itsekin kyllä roikuin siellä. Se koukuttaa ja houkutus etsiä vielä parempaa on suuri. Kun se oikea tulee niin sitten ei tarttee enää siellä notkua. Mulla oli kyllä yksi,. joka oli oikeesti musta kiinnostunut. Kävi sekin siellä välillä. Hankala paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa lisää, mutta tiedän sen, että se koukuttaa ihan älyttömän paljon.

ap

Vierailija
4/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs espoolainen sankari oli kyseessä ja vaikka pyysin poistamaan profiilin, niin aina oli johonkin toiseen hakuun ilmaantunut... huoh. ja aina joku onneton menee lankaan..

Vierailija
5/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänellä jatkuu maksettu aika, kk, vai luovutanko heti??

ap

Vierailija
6/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata yhtään sitoutua millään tasolla. Kattelet ja käytät hyväksesi. Samanlailla kuin mies sinua.

Vierailija
7/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sun tarvii tehdä mitään, se roikkuu siellä aikansa ja löytää paremman ni se loppuu siihen.

Ja tuskinpa tuo paikka on ainoa - yleensä nuo nettideittimiehet on monella sivustolla, ja osalla etsivät vaan seksiseuraa. Semmosta se addiktio on.

Vierailija
8/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa! Kysy onko tosissaan vai etsiikö parempaa.

Vierailija
9/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat näillä palstoilla aivan erilaiset.

Naisina te voitte aina jättäytyä sen varaan, että miehet kyllä lähestyvät teitä ja ottaa tämän vuoksi rennosti. Miehen taas on yksinkertaisesti pakko pitää yllä montaa kontaktia, ennen kuin yksi tapailu johtaa vakavampaan suhteeseen. Jos näin ei tee, joutuu kyseisen tapailun kariutuessa taas aloittamaan uuden urakan puhtaalta pöydältä.

Miettikääpä hetken, monenko suomalaisen parisuhteen tiedätte alkaneen naisen aloitteesta? Suomessa mies lähestyy naista, äärimmäisen harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta. Pätee niin täällä fyysisen maailman puolella kuin netissäkin. Tästä realiteetista juontuu meidän miesten käytös noilla treffipalstoillakin: jos et aktiivisesti pörrää siellä täällä, on suuri vaara että jäät kumppanitta. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
10/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikoinani sain kuulla olleeni neljäs yhtä vakava ja ei oikeastaan edes lähelläkään sitä oikeaa. Mies pyöritti aika montaa tyttöä, kunnes otti seuraavan minun jälkeeni, teki lapsen (oli jo pari ennestään) ja parin vuoden jälkeen löytyy jälleen match.comista pyörittämästä haaremiaan.

Sen juttu siellä on, että se on renesanssimies, joka osaa kaiken. Ihan kaheli, tekisi mieli varoittaa kaikkia. Yhtään miesystävää sillä ei ole, joten se roikottaa useita naisia yksinäisyyteensä.

Vierailija
11/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkää lapsia, ei ole yrittänyt saada mua sänkyyn, ollaan tapailtu kolme viikkoa ja hyvin monta kertaa..puhuttu seksistäkin puhelimissa ja sanojensa mukaan siinä pitää olla tunnetta mukana..joten ajattelin että haluaa ensin tutustua ja ei ole ollut mahdollisuuttakaan kun mun lapset koko ajan kotona ja hänen kotonaan en ole käynyt...

mutta taitaa ollakkin sitten samanlainen kusipää kun kaikki muutkin miehet..

ap

Vierailija
12/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkää lapsia, ei ole yrittänyt saada mua sänkyyn, ollaan tapailtu kolme viikkoa ja hyvin monta kertaa..puhuttu seksistäkin puhelimissa ja sanojensa mukaan siinä pitää olla tunnetta mukana..joten ajattelin että haluaa ensin tutustua ja ei ole ollut mahdollisuuttakaan kun mun lapset koko ajan kotona ja hänen kotonaan en ole käynyt...

mutta taitaa ollakkin sitten samanlainen kusipää kun kaikki muutkin miehet..

ap

Voihan hän tosiaan olla oikeasti ihan kunnollinen, vaikka onkin omalaatuinen.

Itseäni kiusaa muuten sivumennen sanoen se, että naiset odottavat meidän miesten aina harrastavan taka-ajatuksia toimissamme. Itse olen selkeästi juuri kunnon mies ja kohtaan tämän vuoksi jatkuvasti epäluuloja naisten taholta, "et sä oikeesti ole tollanen" jne.

Ilmeisesti pelimiehet ovat sitten oikeasti tuhonneet kaikkien miesten maineen.

Vierailija
13/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tuonut sen kotiisi kun lapset ovat kotona?

Järki hoi.

t. yh

Vierailija
14/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä järkevää, mutta oikeasti luulin, että tämä on hyvä juttu...

Vierailija
15/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pelkkä ajatus, mutta asuuko varmasti yksin tämä mies?

Vierailija
16/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että josko nyt kuitenkin löytyisi joku vieläkin parempi. Mua ällöttää noi tolalset. Jos arvostat itseäsi pyydä miestä poistumaan sieltä treffipalstalta kun te tapailette. SIinä ei ole mitään väärää. Näet millainen mies onkaan

Vierailija
17/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt vielä haku päälle, josko olisi parempaa tarjolla. Mutta on hyvä, että sinä olet siinä varalla nyt ensi hätään, paremman puutteessa! Nostan hattua!

Vierailija
18/18 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos edes vielä jutelleet kuinka vakavaa toi teidän juttu on?

Onko sovittu, että muita ei tavata ym ym?

Mies saa roikkua treffipalstalla jos vain tapailette ilman sen vakavampaa seurustelua. Ehkä hän ei edes tiedä kuinka tosissasi sinä olet ;)