Unholaan jääneitä tv-sarjoja?
Onko joitain nostalgisia tv-ohjelmia, joita olette joskus muinoin seuranneet? -Mitä?
Itse muistan ainakin nuoruudestani Klaani-nimisen nuorten sarjan, Sunset beach, Auringon polttamat, Muotitalo, Tuhkimotarina...
Unholaan meinannut jäädä myös Serranon perhe + se 17-vuotias Katalina, joka haaveili silikoneista.
- Mikäs sen sarjan nimi nyt olikaan?
Kertokaahan omia suosikkejanne vuosien takaa!
Kommentit (446)
Roswell! Siinä näytteli Greyn anatomian kautta romanttisiin tusinakomedioihin päätynyt Katherine Heigl. Tuli hiljattain mieleen sarjassa mukana olleesta Shiri Applebystä, jonka näin vilahtavan Girls-sarjassa. En ollut häntä oikein muualla nähnytkään.
Teho-osasto (Dr. Carter ja Dr. Kovac ahhh ;)), Amyn Lailla ja Sinkkuelämää, tottakai.
Jollekin kysyjälle: Ei ollu Sunset Beach nuorten sarja vaan perus "hömppä"saippuasarja. Vastaava, kuten tyyliin kaunarit. Tulihan sitä muinoin seurattua. :)
Mun suosikkini on Huulipunaa kauluksessa. Se oli jänskä musikaali toisen maailmansodan koodaajista. Yksi all time favorite on Poirot. Suomalaisista sarjoista suosikkini on Reinikainen. Tuli myös mieleeni nuorten sarja Pelikaanimies....
Varastamo! Oli mun suosikkisarja 1990-luvulla.
Safiiri ja Teräs oli todella pelottava. Maaninen hokema: "upstairs and downstairs... UPstairs and DOWNstairs..."
Mutta pahempi oli kotimainen nuorten(?)sarja "Pidättekö ostereista?" Loppukohtausta pelottavampaa ei voi olla!! :o Muistaako kukaan muu...?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 10:38"]
Irtiottoja, paras kotimainen sarja ikinä!
Muistan vieläkin ne absurdit terapiaistunnot, jossa Kouki hakkasi tuolia kuvitellen sen olevan tyttöystävä. Ja sitten opetti tätä metodia Samuli Edelmannille talvisessa puistossa.
[/quote]
...ja Matleena Kuusniemi juoksi pahaa oloaan pois. Toi mainitsemasi (hahmo?)terapia oli kyllä koomista.
Kolahti lujaa muhunkin toi sarja!
Kovaa peliä Bostonissa/Bostonista?
Joitakin mieleen tulevia tv-sarjoja menneisyydestä:
Blossom
My so called life - Niin kutsuttu elämäni
Life goes on - Elämä voittaa
16 ("Sexton", tää oli FST:n tuottama suomenruotsalainen teinisarja, kuka muistaa?)
Kolkyt ja risat (ehkä hieman raskasta lapselle)
Alf
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 04:07"]
tarkkis
[/quote]
Hei Tarkkis oli ihana. Olin silloin jotain 15v tai alle. Nyt olisi varmaan nolo :)
Falcon Crest oli ihana, samoin Kolkyt ja risat. Melrose Place myös...