voiko "koko ajan pissahätä" olla raskausoire jo muutama päivä ennen kuin menkkojen
Kommentit (4)
aika pian raskaustestin jälkeen.
Mutta oletko varma, että ei ole oire tulehduksesta?
aika pian raskaustestin jälkeen. Mutta oletko varma, että ei ole oire tulehduksesta?
ja lääkäriin kyllä menen, jos ei johdu raskaudesta. Alkuviikosta ajattelin tehdä testin. Raskaus olisi mahdollinen ja toivottu/yritetty ja kun on myös tuo närästys, jota mulla oli myös viime raskaudessa, mutta sitä ennen eikä sen jälkeen ole koskaan ollut närästystä.
ap
mulla vähän sama juttu, huomenna pitäis alkaa kuukautiset. Ja koko ajan miettii että onkohan mulla sitä tai tätä.. :D
Yritys vasta aloitettiin tässä kuussa ja seksiä harrastettiin ilman ehkäisyä ekaa kertaa vähän ovulaation jälkeen (kp 15), joten toiveajattelua on paljon mukana :D.
Ollaan puhuttu toisen lapsen saamisesta, mutta ajatus oli että jos aikaisintaan ensi talven jälkeen voisi vauva tulla, jotta vähän tulisi ikäeroa lapsille (esikoinen 2v syksyllä). Noh, mies sitten ehdottikin että mitä sitä nyt turhaan odottamaan, syntyy sitten kun syntyy
Joten täällä siis pohditaan, että onko tiheä vessassa käyminen merkki raskaudesta, kivistääköhän nännejä, nippaileeko vatsassa tulevat menkat vai joku muu..
Jatkuva pissahätä johtuu siitä, että verenkierto siellä alueilla vilkastuu. En tiedä voiko noin aikaisessa vaiheessa jo tuollaista tapahtua, vähän epäilen.
Mulla oli tuossa vaiheessa ainoana oireena kamalat vatsakivut, joiden luulin johtuvan menkoista. Aika ylläri olikin, kun ei niitä menkkoja kuulunutkaan...