Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Maria raukka...(Iholla)

Vierailija
30.03.2012 |

Itku äänessä kun kukaan ei välitä, ei edes oma esikoinen.."Mä luulin et se haluis jäädä, mut se meni pois" yhyy, yhyy, yhyy, piipitys, piipitys, piipitys..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormonit tekee pehmoksi mutta mitä sitten? Tuo sinun hyökkäilysi on outoa.

Vierailija
2/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se leikattiin? Meni ohi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen aikuisten naisten piipittävä puhetyyli. Lässynlässyn. Synnytyksessä joo varmaan lässyttäminen on ihan normaalia, mutta tuohan puhuu niin muutenkin.

Vierailija
4/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee tohon ap:n aloitukseen niin olen samaa mieltä 2:sen kanssa et anna olla. Halveksin koulukiusaajia yli kaiken ja aloituksessa oli juuri sitä samaa tyyliä mitä niissä kiusaajissa jotka käyvät kilttien kimppuun.

Vierailija
5/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee tohon ap:n aloitukseen niin olen samaa mieltä 2:sen kanssa et anna olla. Halveksin koulukiusaajia yli kaiken ja aloituksessa oli juuri sitä samaa tyyliä mitä niissä kiusaajissa jotka käyvät kilttien kimppuun.

mutta vastustan kiusaamista henkeen ja vereen, mutta silti tuollainen piipitys on todella rasittavan kuuloista. Tekisi mieli jotenkin ravistella se hereille että puhu nyt jumalauta kunnolla!

Vierailija
6/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattiin

Vierailija
7/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastustan kiusaamista henkeen ja vereen, mutta silti tuollainen piipitys on todella rasittavan kuuloista. Tekisi mieli jotenkin ravistella se hereille että puhu nyt jumalauta kunnolla!

Joillakin se on nasaali, joillakin kalkatus, joillakin kailotus, joillakin sönkötys, joillakin änkytys ja joillakin piipitys. Juuri tätä asennetta tarkoitin kun kirjoitin koulukiusaamisesta. Että ei siedetä sellaista mikä poikkeaa massasta ja siitä saadaan perustelut vähän "jumalauta ravistella" tai haukkua näitä massasta poikkeavia tyyppejä. Et sä mitään kiusaamista vastusta henkeen ja vereen vaan etsit sille itsekin oikeutusta.

Vierailija
8/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja kukaan tuskin kieltää että Maria piipittää), niin miten se nainen heti on koulukiusaaja?

Itselläni koulut on kaukana takana päin, enkä todellakaan ollut mikään koulukiusaaja, ja silti voin sanoa miten tuon Marian piipitys ja lässytys ahdistaa aivan saatanasti.

Koulukiusaajakommentoijat menkää kouluihinne kommentoimaan.

Vierailija
9/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on tämä aikuinen nainen joka ketjun aloitti palannut selvästi hiekkalaatikon tasolle. Kyllä sitä kiusaamista tapahtuu muuallakin kuin koulussa, kuten näkyy.

Ja minäkin pidän Marian puhetapaa hieman liian lapsenomaisena omaan makuuni, mutta siitä huolimatta meni aloitusviesti riman ali. Ilkeää ja lapsellista. Minkälainen hyväntekijä tahansa ap olisikin oikeassa elämässä, olisi minun kunnioitukseni mennyt tämän perusteella. Taidat olla itsekäs paska.

Vierailija
10/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on tämä aikuinen nainen joka ketjun aloitti palannut selvästi hiekkalaatikon tasolle. Kyllä sitä kiusaamista tapahtuu muuallakin kuin koulussa, kuten näkyy.

Ja minäkin pidän Marian puhetapaa hieman liian lapsenomaisena omaan makuuni, mutta siitä huolimatta meni aloitusviesti riman ali. Ilkeää ja lapsellista. Minkälainen hyväntekijä tahansa ap olisikin oikeassa elämässä, olisi minun kunnioitukseni mennyt tämän perusteella. Taidat olla itsekäs paska.

Koulukiusaajan keskenkasvuista ja moukkamaista käytöstä ilmenee paljon muuallakin kuin kouluissa. Sitä on myös aikuisten keskuudessa työpaikoilla, harrastusporukoissa ja esimerkiksi tällä keskustelupalstalla.

Vierailija
11/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Maria on ihana ihminen. Ap miettii itteensä vaan siellä ja omaa erinomaista tapaa ilmaista itteään ja tulee sitten huutelemaan toisten ominaisuuksista.

Vierailija
12/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se on nasaali, joillakin kalkatus, joillakin kailotus, joillakin sönkötys, joillakin änkytys ja joillakin piipitys. Juuri tätä asennetta tarkoitin kun kirjoitin koulukiusaamisesta. Että ei siedetä sellaista mikä poikkeaa massasta ja siitä saadaan perustelut vähän "jumalauta ravistella" tai haukkua näitä massasta poikkeavia tyyppejä. Et sä mitään kiusaamista vastusta henkeen ja vereen vaan etsit sille itsekin oikeutusta.

mua ärsyttää kailottajat ja kalkattajatkin. Tuo piipitys vaan on ehkä sieltä rasittavimmasta päästä. Tuo kuulostaa vielä tuollaiselta opitulta puhetyyliltä, ei kai kukaan noin ihan tosissaan puhu.

Vierailija
13/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää kailottajat ja kalkattajatkin. Tuo piipitys vaan on ehkä sieltä rasittavimmasta päästä. Tuo kuulostaa vielä tuollaiselta opitulta puhetyyliltä, ei kai kukaan noin ihan tosissaan puhu.

perusnegatiiviselta tyypiltä.

Antaisit nyt vaan asian olla.

Vierailija
14/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se oli sen pienen kanssa. Melkein pystyi haistamaan vastasyntyneen tuoksun, snif.

Vierailija
15/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskomattoman rauhallinen tyyppi stressaavissakin tilanteissa.

Mä en pystyisi arvostelemaan ihmisiä jonkun pelkän aksentin tai puhetavan vuoksi.

Vierailija
16/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään kiusaamista vastusta henkeen ja vereen vaan etsit sille itsekin oikeutusta.

Vierailija
17/17 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja kukaan tuskin kieltää että Maria piipittää), niin miten se nainen heti on koulukiusaaja?

Itselläni koulut on kaukana takana päin, enkä todellakaan ollut mikään koulukiusaaja, ja silti voin sanoa miten tuon Marian piipitys ja lässytys ahdistaa aivan saatanasti.

Koulukiusaajakommentoijat menkää kouluihinne kommentoimaan.

Sinun tekstistäsi todellakin huomaa, että ne koulut ovat kaukana takana päin etkä niitä taida olla kovin paljoa käynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi