Isot paukamafinnit - tuleeko tyttö vai poika?
Olen raskaana viikolla 4+1, mulle on tullut aivan järkyttäviä, isoja, päättömiä finnejä leukaan, kulmakarvojen väliin, nenän pieliin.
Onko se tyttö- vai poikaraskauden merkki?
Muuten iho ollut aina suht jees, nuorempana aknea, mutta ei näin vanhemmiten (olen 30).
Kommentit (13)
Mulla ollut aina hyvä iho, jopa murrosiässä. Mutta molemmissa raskauksissani iho pukkasi alkuun finnejä. Kaksi tyttöä tuli.
aloita vaikka säännöllisellä kasvojen puhdituksella. Ehkä raskaus rasvoittaa sun ihoa, mistä ihmeestä oot saanut päähäsi että ne finnit aiheuttaisi lapsen sukupuoli?!
by the way, jos sulle tulee ummetusta raskauden puolivälin jälkeen, niin poika tulossa.
mutta mulla tuli raskauden alkuaikoina HELVETIN isoja ja kipeitä finnejä pakaroihin! Miestä nauratin aina että mulla on taaaaas maapallon kokoinen finni perseessä.
En kyllä silloin vielä tiennyt raskaudesta, rv:t alle 12 kuitenkin.
Että poika tulee. Valitin hänelle hurjia finnejä, joita koskaan ennen ei ollut ollut. Kaksi tyttöä oli ennestään ja silloin ei mitään ongelmia ihon kanssa.
Ja poikahan sieltä tuli:)
Tyttövauva vie äidin kauneuden ja poikavauva tuo.
ja kärsi kuulemma aikamoisista finneistä raskausaikana. Mulla ei ole näppyjä, joskin iho tuntuu vähän rasvaisemmalta kuin ennen. Lapsen sukupuolta en tiedä vielä, mutta epäilen poikaa ;)
Tosin seuraavan pojan odotuksessa ei aknea. ja tiedoksi taas noille naaman puhdistuksesta ja ruokavaliosta vaahtoajille - ne ei aiheuta akne aikuisella, ainoastaan hormonit!
Mullakin on selkä yhtäkkiä kuin perunapelto, muhkurainen ja täynnä isoja palleroita.
Se on siis ilmeisesti raskausoire ja vielä sukupuolenkin pystyy nyt siis määrittämään. Jes. Mä toivoin, että se olis vaan liikunnan lisäämisestä johtuvaa ;)
ei hyvää päivää sentään!!!