Ulostetta taas joka paikassa - rikosilmoitus??
Lähipuisto on taas niin täynnä sitä koiran sontaa, että voi yök!! Lapset kulkevat joka päivä metsän poikki kouluun ja astuvat niihin kakkaläjiin. Uskomattominta on se, että niitä läjiä on lukuisia myös siinä koulun pihalla! Tosi moni lähiseudun koirista käyttää lähipuistoa tarpeiden tekopaikkanaan. Eikö ne hölmöt koiranomistajat tajua, että mä katson nykyisin joka ikistä vastaantulevaa koiraa sillä silmällä, että tekis mieli potkaista ja kovaa. Ennen pidin koirista, mutta nyt kun olen riittävän moneen paskaläjään astunut, niin musta on valitettavasti tullut koiravihaaja. Auttaako rikosilmoituksen tekeminen, osaako joku kertoa? Koulun pihan kakat on kaikkein ikävimpiä.
Kommentit (6)
auttaa!
Poliizi tulee heti kun soitat koirankakoista -se priorisoitu tosi korkealle ja kiinnostaa aivan kybällä koinstaapeleista komisarioihin.
Soita jo -mitä vielä epäröit?
itse sitä paikkaa, mihin tarpeet voi tehdä. Sen tekee poikkeuksetta se ihminen siellä narun toisessa päässä valitessaan ulkoilureitit. Et kuitenkaan ilmoita vihaavasi piittaamattomia koiranomistajia, vaan heidän väärään paikkaan kuljettamiaan koiria. Koiraa tekisi mielesi potkia, ei sitä joka ko. asiaan on syypää. Järjen riemuvoitto.
Koira paskoo sinne minne se on opetettu, ei se koiran vika ole jos sitä ei päästetä pusikkoon kakkimaan vaan pakotetaan laiskan emännän takia siihen kadulle tms kakkimaan.
Ihan yhtä sairas mieli sulla kuin näillä, jotka yhden huonon mamukokemuksen perusteella niputtaa kaikki samaan: angolalaisen eks lapsisotilaan ja ruotsalaisen soneran insinöörin.
Onko ne kakat nyt lähipuistossa vai metsässä? Metsään saa koira kakkia ihan rauhassa, puistoon ei. Puisto on esim. hiekkapintainen leikkipuisto, ruohokenttä, jota leikataan tms. Metsää taas on alueet, jotka on luonnontilaisia, ja joista ei ruohoa leikata. Siis hoitamaton alue. Et kai sä päästä sun lapsia hoitamattomille alueille, eihän siellä ole valojakaan, ja pian on kaikki raiskaajat ja pedofiilit kimpussa.
AP on itse koira haaaahh !!! ja VITUN TYHMÄ VIELÄ !!
koira asianomistajana....