Mitä NAAMArasvaa käytätte? (Ongelma)
En löydä sopivaa kasvorasvaa, aina tulee jotenkin liian rasvainen ja finnejä helposti noista rasvoista. MIkä olisi hyvä sekaiholle ja myös kuivalle iholle?
Kommentit (9)
minulla pintakuiva iho, eli tarvitsee rasvaisen voiteen, mutta finnejä tulee helposti, esim. Lumenen kasvovoiteet ei sovi minulle ollenkaan.
Apteekeissa on minusta kohtuuhintaisia ja ihan hyviä kosmetiikkatuotteita, ja siellä neuvovat kyllä, mikä olisi hyvä voide sinulle. Jos kaupassa kysyy kosmetologilta samaa, saa jonkun satasen maksavan voiteen, enkä mitenkään raski sellaisia käyttää, vaikka ne hyviä olisivatkin (halvemmalla voi löytää ihan yhtä hyvän tuotteen).
Ainoat jotka mulle sopii,kosteuttaa mutta ei aiheuta näppyjä
Todella riittoisaa, kosteuttaa, ei rasvoita. Pari-kolme tippaa riittää. Ei vastenmielistä hajua, niinkuin yleensä kosteusvoiteessa. Ei tarvitse tutkailla sisällysainelistaa, että mitähän mömmöjä sitä ihoonsa voitelee! Ihostahan aineet imeytyy elimistöön, joten kannattaa tosissaan miettiä mitä iholleen laittaa. Aineen pitää olla sellaista, että sitä voi vaikka syödä.
Kesällä käytän porkkanaöljyä, suojaa auringolta (en tosin koskaan ns. ota aurinkoa), tulee kaunis rusketus.
Ihmettelen kyllä monesti mitä myrkkyjä ihmiset laittaa iholleen, hiuksiinsa ja kainaloihinsa. Ja vielä maksat niistä käsittämättömät summat...
Löytyy ihan Prismoista ja Cittareista.
Eli en halua myrkkyjä ihooni, mutta kosteutusta kun joskus tarvii, niin laitan vähän kylmäpuristettua kookosöljyä.
Kiitos muuten hyvästä porkkanaöljy vinkistä :)
rasvat vaan tukkii ihohuokosia ja altistaa ihosyövälle. Mulla on hyvä iho ja minusta se johtuu siitä, etten laita rasvoja, enkä pese naamaa. ainoastaan suihkussa käydessä tietty kasvot kastuu.
http://www.aconordic.fi/kasvot/spotless.aspx
Kokeile noita tuotteita ? Mulla on tuota Daily Moisturiseria.