Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan avioeron

Vierailija
30.03.2012 |

mutta mies vain selittää miten paljon se rakastaa minua, ja että kaikki järjestyy kyllä.

Yritän selittää että minä en jaksa päivittäin laittaa ruokaa, huolehtia lapsestamme, siivota jne, ja katsoa kun mies tuijottaa telkkaria tai tietokoneen näyttöä.

Aamu alkaa siihen että mies ärähtää pojalle "Älä potki saatana" ja valittaa kun poika potkinut koko yön. (8kk poika)

No, olen minäkin heräillyt pojan takia koko yön...

Viimeiset 8kk!

Minä tein aamupesun, mies syötti aamupalan pojalle sen ajan kun tein meille aamupalan.

Pesin pyykit, tyhjensin tiskikoneen, täytin sen, pistin pyykit kuivumaan, kävin ulkona pojan kanssa, syötin poikaa.

Mies nyt odottaa että laittaisin ruokaa.

En vahingossakaan laita sille mitään ruokaa tänään!

Kun se ei edes jaksa osallistua sen verran että kävelisi 3min kauppaan ja ostaisi yhden jutun mitä eilen unohtui, ja minä sillä ajalla tekisin valmiiksi muun...

Argh!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän tilanne. Ymmärrän että ärsyttää... Teidän kannattais käydä parina juttelemassa ulkopuolisen henkilön kanssa. Kysykää vaikka neuvolasta apua!

Vierailija
2/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite käyn jo terapiassa ja onneksi saan edes jossain purettua vihaani.

Niin, välillä tuntuu että minä todella vihaan tuota miestä nykyään.

Aikoinaan se oli syy siihen että pystyin lopettamaan lääkityksen, ja pärjäsin pelkälä terapialla, ja nyt se on syynä siihen että välillä tuntuu että voisin sortua taas viiltelyyn....

Tahtoisin muuttaa, olla yksin pojan kanssa.

Olen miehelle ehdottanut että hän lähtisi pois vaikkapa viioksi, ei pidettäis mitään yhteyttä, niin ehkä huomaisin että se oikeasti tekee enemmän kuin kuvittelen kotona, ja ehkä huomaisin että minulla on ikävä.

Ei se mihinkään suotu menemään.

Yksin voisin mennä ite kaverin sohvalle nukkumaan, pojan kanssa ei ole niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä poika isälleen ja mene viikoksi kaverillesi. Siinähän miehesi ehkä näkisi, paljonko kotona teet ja itse saat selvitettyä mietteitäsi.

Poikakaan ei potki isää, kun sängyssä on paremmin tilaa.

Vierailija
4/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kovin nuoria? Miten voi kiroilla vauvalle joka potkii?!

Onko miehesi ylipäätään halunnut lasta?

Vierailija
5/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kohtelee vauvaakin kurjasti, niin siinä on todella peruste erolle. Onko sinulla ystäviä/sukulaisia kotka voisivat auttaa? Ja hyvä että käyt itse terapiassa. Se on tosi hyvä! Jos mies ei suostu parisuhdeneuvontaan eikä ole valmis tekemään työtä perheen hyvinvoinnin eteen, niin ehkä ero on sitten parempi vaihtoehto...

T. Kakkonen

Vierailija
6/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kovin nuoria? Miten voi kiroilla vauvalle joka potkii?!

Onko miehesi ylipäätään halunnut lasta?

minä 29v, mies 32v, ja se oli mies joka ensin otti lapset puheeksi...

Haluaa toisenkin kanssani, salli mun nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän