Miten miehesi suhtautui alkuaikoina raskausarpiisi, jotka eivät olleet tulleet raskauden myötä?
Olipa muuten tyhmän kuuloinen kysymys, mutta häpeän vain kroppaani niin kovasti, etten ole vieläkään uskaltanut näyttää sitä uudelle poikaystävälleni. Muut arvet kestäisin, mutta en noita mahassa olevia. :-/
Kommentit (7)
täynnä arpia, pohkeissa samoin on jonkin verran. Onneksi ne ovat tosi haalenneita jo, jonkin verran kuitenkin näkyy liilaa raitaa. Mies ei ole kommentoinut mitenkään.
Ei ainakaan koskaan ole kommentoinut mitenkään. Haalistuneitahan nuo jo toki ovatkin kun teini- iässä jo tulivat kun muotoja kehittyi. Mulla on rinnat, perse ja reidet täynnä raskausarpia ollut jo ennen lapsia.
Olen täysin raskausarpien peittämä, mutta koska rintojen kasvusta johtuvat tulivat jo kun olin 13, en tiedä millaista olisi ollut olla miesten kanssa ilman niitä.
Ei se edes huomannut niitä. Kerran sanoin, että kato mulla on tommosia raskausarpia, ja se kyttäs niitä ja sanoi, että ai jaa nää mun on varmaan samanlaisia. Ja sitten se näytti reisistään omiaan. Ei niistä ole sen koommin puhuttu.
Ennen lapsia ei ikinä kommentoinut mun nuorena saamiani raskausarpia, eikä näitä oikeita raskausarpiakaan ole kommentoinut, ellen ole erikseen tivannut. Ei mies katso kroppaa samalla tavalla kuin sinä, en usko hänen kiinnittävän niihin mitään huomiota.
Ennen lapsia ei ikinä kommentoinut mun nuorena saamiani raskausarpia, eikä näitä oikeita raskausarpiakaan ole kommentoinut, ellen ole erikseen tivannut. Ei mies katso kroppaa samalla tavalla kuin sinä, en usko hänen kiinnittävän niihin mitään huomiota.
Mun mieheni sanoi (ja sanoo edelleen) niitä mun tiikerinraidoiksi. Hellittelynimiin kun varsinkin alkuaikoina kuului tyyliin pikku-tiikeri tms. siirappista ja hölmöä :D