Miehelläni alkoi seisomaan, kun 6vee tytär hyppi hänen sylissään
..eikä todellakaan ole porvoossa tapahtunut. Voiko stondis tulla nolosti tuollaisessakin tilanteessa, kun pitää LASTA sylissä. Tytöllä oli balettimekko päällä. Vai onko mieheni joku fucking friikki???
Kommentit (38)
ja ei todellakaan pedofiili ole. Epäilen että tuon reaktion on tuo hyppely aiheuttanut ja sen olisi saanut aikaan vaikka teidän koira...hui kauheeta!!! Onko tuo mies vielä eläimiin sekaantujakin...alkakaahan nyt miettiä sitä...
Miehelle on ihan normaalia ettö kosketus seisokin aiheuttaa...tuossa ei nyt ollu edes kysymys mielikuvitus vaan fysiologiasta.
Täällä ihan oikeesti on aika neuroottisia ihmisiä. Taasko matalakoulutteiset höyryää? Muistakaahan ottaa tamifluunne jo hyvissä ajoissa ettei vaan sekin tauti iske...jne
Aromipesääkö ukkosi sai ? Sääli ukkoa.
Naurettavia nämä sinun väitteet. Olet todellakin sivistymätön, naivi ja vähäjärkinenkin kai siihen päälle, kun puolustelet tällaista.
Mietipä vielä hetki asenteitasi. Lapsesihan saattavat olla pedofiilin uhreja jossain vaiheessa elämäänsä, kun äiti suhtautuu asiaan näin kevytmielisesti.
...paha sanoa, oliko vahinko vai tahallisen. Mutta kyllä kiihottua voi ihan mekaanisesta hankauksestakin, minäkin olen huomannut saman mm. hevosen selässä, eika mitään eroottisia ajauksia kauramopoihin (tai sillä hetkellä mihinkään muuhunkaan) liittyen ole ollut... ;)
Vierailija:
Minä en tarkoita suoraan, että mies on pedofiili, mutta jos lapsi herättää seksuaalisen reaktion, on jotain todella pahasti vialla.
Miettikää siis LAPSEN etua, te tyhjäpäiset ja naiivit puolustajat!
Tämä naiivi puolustaja muistaa joskus lukeneensa (kun vain muistaisin että mistä!) että oma lapsi voi toisinaan herättää vanhemmassa jopa seksuaalisia tuntemuksia, tämä liittyy siihen että tuntee lasta kohtaan niin voimakkaasti. Samaa voi esiintyä joskus ystävysten kesken. JA ON TÄYSIN NORMAALIA! Epänormaaliksi asian tekee vasta se, jos se on jatkuvaa tai toistuvaa, tai jos siirtyy tunnepuolelta tietoiseksi ajatteluksi tai teoiksi.
Se että seisoi ei välttämättä liity yhtään mitenkään siihen tyttöön, se ei välttämättä ole herättänyt mitään seksuaalista reaktiota. Itse ainakin miehenä tiedän että joskus se heräilee ilman mitään syytä, ei ajatuksia, ei mielikuvitusta, eikä mitään kiihoketta. Uskokaa jo, miehellä voi seistä vaikkei mikään kiihottaisikaan.
johtuipa seisokki sitten mistä tahansa tekijästä, niin mielestäni oleellisinta on mitenkä miehesi suhtautuu tilanteeseen?
Minä itse olen insesti-isän UHRI, muistan tuollaisiakin tilanteita...minun isäni ei lähtenyt pois tuollaisesta tilanteesta, hänellä oli seisokki ja antoi vaan minun sylissä kiehnätä ja nautiskeli olostaan...olin lapsi enkä asiaa edes ymmärtänyt.
Olen siis kokenut ns. lievempää insestiä...pahimpia asioita oli isommaksi kasvettuani rintoihini käsiksi käyminen, henkinen väkivalta oli taas toinen sivuseikka.
Nyt meillä on 3 lasta, asioista puhutaan mieheni kanssa suoraan ja avoimesti.
Hän on kertonut että joskus harvoin on lapsen sylissä pomppiminen/kiehnäys alkanut tuntumaan alaosastolla.
Sen hän on kokenut epämiellyttäväksi ja on tällöin poistanut lapsen sylistään, ovat alkaneet puuhailemaan jotain muuta.
Haluan todellakin kovasti uskoa ettei minun mieheni koskaan ajattele/koske lapsiimme seksuaalisesti, niin oman taustani takia en koskaan pysty 100% luottamaan häneen tässä asiassa!! Mieheni tietää myös tämän ja vaikka ajatukseni varmasti loukkaavat häntä, niin itselleni en mahda mitään.
Tiedän kuinka tuhoisaa pienikin seksuaalinen teko aikuisen kohdalta on...siispä olen varuillani...aina.
Keskustelin eilen miehen kanssa, kun lapsi oli mennyt nukkumaan. Kysyin, miksi hänellä alkoi seisomaan tuollaisessa tilanteessa. Mies sanoi, että ei voinut sille mitään. Hän sanoi, että se rupeaa seisomaan kosketuksesta, halusi tai ei, ja se on joskus tosi noloa. Mm. lääkärissä - mieslekuri vielä - mieheni sai erektion.
On kuulemma ihan sama kuka siihen koskee, oli se sitten oma isä tai kuka vaan, niin elin reagoi. Mies loukkaantui epäilevästä kyselystäni, mutta pakkohan asia oli selvittää. Joku kysyi, että miten huomasin erektion ja huomasiko lapsi sitä. Istuin silloin mieheni vieressä sohvalla ja mies sanoi mulle, että kato nyt, ja vilkaisi vaivautuneena vehkeisiinsä päin. Hän siirsi lapsen pois sylistä. Lapsi ei ehtinyt huomata mitään, harmitteli vain kun riehuminen loppui.
Että kai mä sitten pelästyin turhaan. Olen kyllä hyvä huomaamaan asioita ja aivan varmasti huomaisin, jos jotain epäilyttävää olisi meneillään.
että psykologiassa kyllä puhutaan vanhemman seksuaalisista tunteista omaa lastaan kohtaan ja ne ovat normaaleja, mutta niitten toteutus ei ole normaalia. Oikeassa olit!
Ja sitten sille jollekkin...en todellakaan puolustele pedofiileja, mutta kannattaa kyllä aina miettiä milloin on kyse pedofiiliasta ja milloin ei, niinkuin tässä tapauksessa. Jos luet ap:n kommentit huomaat itsekkin mistä oli kyse ja isä toimi tilanteessa täysin oikein!
Hienoa ap että saitte asian selvitettyä avoimesti ja miehesi kertoi vaivautuneisuudestaan. Se mielestäni kyllä kertoo vahvasti että miehesi aivan terve ihminen ja hyvä isä.
Tällä palstalla on todellakin varottava uskomasta kaikenlaisiin hörhö kirjoituksiin.
miehen ajatukset voi olla ihan jossain muussa kuin siinä tytössä.
vastaisi heti suoraan "kyllä, kiihotuin"? Haloo, ei kai se nyt sitä tunnusta!
Nämä hyväksikäyttöjutut on aina ihan kauheita. Minua häiritsee näissä jutuissa aina se, että hyväksikäyttäjät on miehiä. Nainenko ei voi olla hyväksikäyttäjä? Onko nainen hyväksikäyttäjänä vielä suurempi tabu kuin mies?
että kyllä munkin miehellä on joskus alkanut elin reagoimaan, kun tyttö kiehnää sylissä. Se tosiaankin on vain elin. Jossa on tahdosta riippumaton lihas. Jos ajatellaan sydäntä, joka on myös tahdosta riippumaton. Se pumppaa pumppaamistaan, vaikka kuinka yrittäisit saada pumppaamisen loppumaan tahdon voimalla. Ei onnistu.
Paisuvainenkaan ei tottele aivojen antamia käskyjä vaan elää usein omaa elämäänsä. Usein juuri se, että se on saanut kosketuksen saa paisuvaisen toimimaan.
Tärkeää on tässä mielestäni se, kuinka mies reagoi. Oma mieheni ainakin sen muutaman kerran, kun näin on käynyt on lopettanut sylittelyn ja on ollut selvästi vaivaantunut, vaikka ei ole huomannut, että mä huomasin. Mies lähtee tilanteestä pois vähäksi aikaa keksien lapselle jonkun tekosyyn esim. "nyt meen ottaan kupin kahvia" tms. Ja kyllä, voin sanoa että ensimmäisellä kerralla kyllä pelästyin, kun huomasin, mutta mies toimii noissa tilanteissa mielestäni juuri niin, kuin pitääkin, joten en ole enää huolissani. Tiedostan sen, että mies ei voi tälle asialle mitään vaikka kuinka haluaisi.
Joten eihän nyt lynkata heti, kun selvästi ap:n mieskin on toiminut juuri niin kuin pitikin. Ihan oikein.
miksi joku nostelee näitä 6 vuotta vanhoja ketjuja? menikö kauan kaivaa tämäkin esiin?
stondaan kun 3 kk poikavauva potki jalkojaan miehen sylissä siten, että ne osui koko ajan miehustaan.
Kyllähän se hankaaminen saa kalun pystyyn helpostikin. Toki asiallinen mies ei näytä sitä ja poistuu tilanteesta, mutta ap:n mies kutsui vaimonsa katsomaan ja vaimo heti tänne kirjoittamaan.
Miehen elin vaan on sellainen, että sitä kun ärsyttää mikä vaan, se herää. Ei ole kysymys pedofiliasta tai insestistä.
ennen kuin likka rojahti päälle pomppimaan?