Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v***u näitä nykyajan töitä !

Vierailija
30.03.2012 |

Strategia, visio, kehityskeskustelu, työpaikan arvot, palaveri, seminaari, Power Point, tulosalue, prosessi, menestystekijä, arvopohja, fläppitaulu, aivoriihi, organisaatiouudistus…siinä muutamia kirosanoja tämän päivän työelämästä!

Vittu mä hajoan tähän ja hankin itselleni jonkun ammatin, jossa tehdään jotain oikeata ja saadaan aikaiseksi muutakin kuin tyhjää puhetta, papereita ja muuta paskaa. Ja surkeinta kaikessa on, että tavallista suorittavaa työtä tekevissä ammateissa on kehno palkka. Mutta sitten kun pohtii organisaatiouudistuksen prosessin arvopohjaa, niin johan palkka juoksee :-D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kironnut, kun kuuntelen miehen työtehtäviä.

Koulustus samaa tasoa kuin minulla. Minä juoksen pää kolmantena jalkana sairaanhoitajan työssä, hyvä jos ehtii joskus ruokatauon kunnolla pitämään.

Mies tekee minkä pituisia päivä haluaa, kukaan ei seuraa työaikoja. Istuskelee illallisilla ja lounailla ja siinä sivussa vähän rupattelee työasioita. Ja kaiken maailman kehityspalavereita sun muita, mistä ei mitään hyötyä kuitenkaan edes ole, näin mies sanoo... ja palkka on 3 x sairaanhoitajan palkka.

Vierailija
2/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strategia, visio, kehityskeskustelu, työpaikan arvot, palaveri, seminaari, Power Point, tulosalue, prosessi, menestystekijä, arvopohja, fläppitaulu, aivoriihi, organisaatiouudistus…siinä muutamia kirosanoja tämän päivän työelämästä!

Menipä firmalla miten tahansa, aina on PAKKO saada lisää kasvua ja säästää kustannuksista. Minkä helvetin tähden? Voi kunpa joku tämän minulle joskus selittäisi niin, että minäkin ymmärtäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä firmalla miten tahansa, aina on PAKKO saada lisää kasvua ja säästää kustannuksista. Minkä helvetin tähden?

Pitää katsos olla dynaamisia ja proaktiivisia ;)

Kyllähän tota paskanjauhantaa on nykyään aivan liikaa. Ihmiset tietävät itsekin käyttävänsä aikaansa ihan huuhaa-juttuihin, mutta kun joku idiootti siitä maksaa, niin mikäs siinä. Pohjimmiltaan toki täysin järjetöntä. Ja pidemmän päälle turhauttavaa.

Vierailija
4/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tipahti tilille 7000€, kun pidin kehityskeskukstelut alaisille ja seminaarista(ryyppäämisestä) päivärahat yms. Hauskaahan tämä on hyvässä seurassa.

Vierailija
5/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä firmalla miten tahansa, aina on PAKKO saada lisää kasvua ja säästää kustannuksista. Minkä helvetin tähden? Voi kunpa joku tämän minulle joskus selittäisi niin, että minäkin ymmärtäisin.

Tätä minäkin ihmettelen, minne se kasvu menee, vai sinne johtajien pohjattomaan tili/palkkiopussiin. Eikö riittäisi että tulot kattaa menot ja sillä selvä.

Vierailija
6/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele!

Vierailija
7/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH!!!

Vierailija
8/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten olette tänään tuotteneet lisäarvoa työpaikalleni. Olen surffannut AV:llä 2h eli siitähän se BKT nousee :). No kohta saa täältä kaikki loparit joten ei sillä väliä...

Vierailija
9/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sidosryhmäajattelu, asiakasrajapinta, business-to-business, bonukset :-))

Vierailija
10/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hakeudun ihan suomalaiseen pienehköön osakeyhtiöön töihin.

Vierailija
11/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin hakeutua tavalliseen duunarityöhön mutta se oli ensinnäkin osa-aikaista ja sittenmmin kävi ilmi, että myös määräaikaista ja työsopimuksessani luki, että tarvittaessa töihin kutsuttava vaikka olimme suullisesti sopineet 4 tunnin päivittäisestä työstä. Ja tuntipalkka tietysti niin vähäinen kuin Suomessa kehdataan laittaa.

Joten, eihän tuollaiseen kannattanut lähteä kun päivän palkkarahat hupenivat jo päivän matkakuluihin.

Vierailija
12/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työ oli aika helppoa; väsäilin "kehitys kehittyy"-projekteja, joissa ei ollut mitään järkeä koska perustyöhön ei saatu riittävää rahoitusta, ja nämä oli vaan kulisseja, joilla saatiin lisää resursseja työntekijöille. Ainoa ilo noista projekteista oli se, että oma palkka juoksi ja se rasittunut oikean työn tekijä sai vähän helppiä, mut muuten ne oli tosi turhauttavia, koska projektien lopputulokset nyt harvoin on kovin pitkäaikaisia.

Nyt sitten edessä on kouluttautuminen toiselle alalle (sosiaali-ja terveysala). Hirvittää vähän ajatus, että siellä ei ehkä sit selviäkään sillä että istuu päivät toimistotuolilla, juoksee palaverista toiseen puhumassa pehmeitä ja syömässä pullaa, ja suurin inhimillinen tragedia on se, että joku on ollut vartin pitempään lounastunnilla kuin kollegoiden mielestä ois sopivaa. Mut silti odotan innolla. :)

Vierailija
13/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia "edistämis- ja kehittämishankkeita" on jatkuvasti käynnissä, mutta mitään konkreettista ei koskaan tapahdu. Joku puuseppä vois olla ihan hyvä ammatti. Kun huonekalu on valmis niin se on valmis ja siitä on jollekulle iloa :D

Vierailija
14/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen paskanjauhamiseen duunissa! MIetin todella usein et äijät kun puku päällä suu vaahdossa jauhaa näitä fraaseja, niin uskooko ne todella siihen skeidaan??? Halu vaihtaa ammattia ja alaa kokoneen in suuri, mut iinkuin joku jo sanoi, todella helppoa rahaa, blääh.

Vierailija
15/16 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeilisin ääneen, jos en olisi kirjastossa. Mulla sentään on vielä jotain oikeaa työtä ja järkeä työssäni, mutta siltikin tuntuu, että raportit ja tärkeissä palavereissa istuminen ovat ne arvostetuin osa. Vaikka ne eivät tuo firmalle loppujen lopuksi senttiäkään rahaa.

Vierailija
16/16 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

win-win -ajattelu, integrointi, poikkihallinnollinen lähestymistapa...

Ministeri Stubbia lainatakseni, vittu mitä paskaa.