Lapseni toivoo epätoivoisesti isoveljeä. Voiko tämän perusteella adoptoida?
Ainoa lapsi siis kyseessä. Adoptoitavan lapsen tulisi olla yli 6v jotta isoveljen kriteeri täyttyisi.
Kommentit (9)
ja joo, teidän adoptioprosessi loppuisi heti alkuunsa jos adoptiomotivaationa on isoveljen saaminen lapselle.
...voitte ryhtyä tukiperheeksi jollekin kouluikäiselle pojalle. He eivät läheskään kaikki ole mitään vaikeita lapsia psyykkisine ongelmineen vaan osalla on taustalla esim yksinhuoltajaäiti joka kaipaa joskus omaa aikaa ja siksi hakee tukiperhettä (Pienperheyhdistyksestä voi kysyä lisää), tai vanhemmilla ongelmia ja lapsi ihan kiva vesseli.
Tai voit rikkoa perheesi ja perustaa uusperheen jonkun sellaisen kanssa jolla on vanhempia poikia. Vitsi vitsi!
lapsen pitää saada? Yritetäänkö teillä toteuttaa kaikki muutkin lapsen toiveet aina?
Oman auton? saa sen.
Lentokoneen? Linnan?
Hei jotain rajaa. Ja lopeta tää provoilu.
Ainokaisesi voi hyvällä tsägällä saada joskus (esi)teininä pikkuveljen/-siskon adoption kautta, jos adoptoimaan ryhdytte.
rötköttämään tietsikalle. Ympäröi se tyhjillä pizzalaatikoilla, sipsipusseilla ja cokistölkeillä. Siinä on pojallesi ihan itse tehty n. 14-15v veli. Yhtä seurallinen, puhelias ja aktiivinen kuin muutkin teini-ikäiset veljet.
Virkkaa sellainen iso pötkylä ja aseta se rötköttämään tietsikalle. Ympäröi se tyhjillä pizzalaatikoilla, sipsipusseilla ja cokistölkeillä. Siinä on pojallesi ihan itse tehty n. 14-15v veli. Yhtä seurallinen, puhelias ja aktiivinen kuin muutkin teini-ikäiset veljet.
Voitte adoptoida vain nykyistä lasta vähintään vuoden nuoremman.
Eikä tuo ole muutenkaan riittävä motiivi adoptioon.
Oon ymmärtänyt, että adoptoitavan lapsen tulee olla perheessä jo olevaa lasta nuorempi. Ainakin adoptiojonossa oleva ystäväni selitti tällisesta.