Käly hoidattaa lapsensa täysin vanhemmillaan.
Tuli ilmi tässä äskettäin. Vanhempansa ovat aika rasittuneita, mutta eivät ilkeä kieltääkään. Vie alle 1-vuotiaansa sinne noin klo 8 aamulla ja hakee klo 19 pois. On kuulemma päivähoitojonossa (miksei mennyt ajoissa?) ja kun saa paikan, aikoo laitta lapsen sinne kahdeksi päiväksi viikossa ja muuten jatkaa samaa rataa.
Miehen vanhemmat aika vanhoja ja kumpikin omalla tavallaan raihnaita. Olisi tärkeää heillä päästä liikkumaan säännöllisesti ja mieluiten yhdessä, joska voivat kumpikin tuupertua yllättäen, kun verenpaine heittelee.
Mitä mieltä?
Kommentit (4)
että sitten ei nää lastenlasta ollenkaan. Onhan näitä vastaavia suuttuneita tällä palstallakin.
jopa niin että tekevät yli voimiensa. Ja tämä käly tietää sen kyllä, ja siksi kuppaa heitä ihan surutta. Saa heitä myös rahaa, lisäksi ostattaa vaipat ja ruoat, mitä hoitopäivän aikana menee.
Pelkään, että mieheni suuttuu tästä nyt niin, kun ei ole pystynyt puhumaan koko jutusta. Kohta haukkuu siskonsa lyttyyn, välit menevät ja minä en tiedä, mitä mun pitäsi tehdä. Olen pitäytynyt sivutta koko jutusta ja yrittänyt olla ottamatta kantaa mihinkään.
Me asumme niin kaukana, että me emme saa ihan tästäkään syystä käytännön apua näiltä isovanhemmilta yhtään. Ei se minua harmita, minulla on omat hyvät turvaverkot kotiympyröissä.
Ja kyllä minä ymmärrän isovanhempien käytön silloin tällöin tai sairaspäivinä, mutta että ihan joka päivä ja pitkiä päiviä. Lapsi on tosiaan vasta noin vuoden.
meillä on tilanne jossa lapsillamme on vain yhdet isovanhemmat eli miehen vanhemmat. Miehen vanhemmat hoitavat kuitenkin vain tyttärensä lasta. Ovat siellä joka ikinen päivä vuodessa, yhtä päivää lukuunottamatta, jolloin he - siis yhden kerran vuodessa - tekevät velvollisuusvierailun meille.
Asia on isovanhemmille OK koska näin he haluavat aikansa allokoida. Pojan perhe ei kiinnosta, tytön perhe on rakas. Minua tämä taas miniänä harmittaa niin että pää meinaa räjähtää, ainoat isovanhemmat ja meidän lapset on heille se ja sama.
Eli ap, kumpi sinua harmittaa, se että jäät itse ilman apua vai se että käly riistää vanhuksia jotka eivät jaksa? Jos jälkimmäinen, niin siihen ei voi puuttua, vanhukset itse sanovat sitten kun eivät enää pysty tai halua.