Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle, että mun pitää tehdä gradua

Vierailija
29.03.2012 |

Haukkukaa mut, etten vaan laiskottelis...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla jää taukopäiviä, niin et enää muista mitä olet jo tehnyt ja selvittänyt ja joudut tekemään moneen kertaan samaa selvitystyötä. Eli kiltisti vaan joka päivä tartut työhön, niin pääset siitä pikaisemmin eroon. Minä tein graduni vuonna 1996 ja silloin huomasin ettei niitä lomia ja taukoja kannattaisi pitää. Tsemppiä, se on viimeisiä ponnistuksia opinnoissa!!

Vierailija
2/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla jää taukopäiviä, niin et enää muista mitä olet jo tehnyt ja selvittänyt ja joudut tekemään moneen kertaan samaa selvitystyötä. Eli kiltisti vaan joka päivä tartut työhön, niin pääset siitä pikaisemmin eroon. Minä tein graduni vuonna 1996 ja silloin huomasin ettei niitä lomia ja taukoja kannattaisi pitää. Tsemppiä, se on viimeisiä ponnistuksia opinnoissa!!

että se on ainoa ponnistus opinnoissa.

-ei ap-

AP! NYT gradun kimppuun! Heti!

sit ku joku vielä sais mut lukemaan tenttiin. viimeistä tenttiä viedään, eikä enää yhtään kiinnosta lukea. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun teen vaan max 2 tuntia sit mä meen salille...

ap

Vierailija
4/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia kursseja pitäisi saada suoritettua, mutta ei niin ei... Laskutehtävät seisoo ja kaikki jumittaa! Plaah!

Vierailija
5/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi gradua tehdä... olen kuitenkin tänään jo silittänyt verhot, siivonnut vessan, pessyt pyykkiä ;)

Vierailija
6/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri ilmoittautuu. Mä olen tänään jo ehtinyt vaihtaa kukkiin mullat..

Vierailija
7/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itselleni ultimate deadlinen, helmikuun alku. Viime syksyn keräilin materiaalia ja suunnittelin työtä ennen kirjoitusvaihetta.

Sitten vain levitin kirjat pöydälle, läppäri keskelle ja kirjoitin, kirjoitin ja kirjoitin. Palautin kirjoja sitä mukaa kuin niistä oli tarvittava tieto imetty ja kirjattu graduun. Kirjakasa pieneni, gradu eteni.

Pidin jopa täyden joululoman vailla gradustressiä. Tiesin, että työ tulee tehtyä, kun on pakko. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Tammikuussa sitten aloin taas työstää lukuja.

Ja pim, helmikuun alussa palautin työn ja nyt on (ollut jo pitkään) työ kansitettuna ja valmiina.

Älä stressaa. Se vain syntyy.

Vierailija
8/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri. Voi kuinka voin osata naruttaa itseäni näin tehokkaasti. Mäkin olen jo lämmittäny uunia, pessy pyykkiä, käyny kaupassa ja nyt tosiaan nopeasti vaan olen lukasemassa täällä näitä juttuja.. Mikä vaan tuntuu olevan koko ajan se nopeesti tehtävä tarkeämpi juttu. Sitten yöllä herään karmeaan tunteeseen: Se ei edennyt taaskaan :(

Vierailija
9/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ITSEASIASSA TEIDÄN EI TARVITSE KUIN PAINAA SE PERSE PENKKIIN JA ALKAA KIRJOITTAA!

Vierailija
10/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa mut, etten vaan laiskottelis...

niin lupaan muistuttaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi