Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua! Ollaan lähdössä viikoksi lomalle lämpimään ja käly

Vierailija
29.03.2012 |

änkesi miehineen samalle reissulle. Nyt pitäisi viitsiä kekkaloida sen ja sen atleettiuroksen seurassa bikineissä ja mua hävettää jo etukäteen. Ärsyttää kun piti saada viettää aikaa oman perheen parissa, niin nyt tää pariskunta änkeää samaan hotelliin!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimassa meitä vaikka minne ja tappeluhan siitä tulee, kun ei kiinnostuta. Tämän ihmisen kanssa on kuitenkin jonkinlaisissa väleissä oltava.

t.ap

Vierailija
22/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimassa meitä vaikka minne ja tappeluhan siitä tulee, kun ei kiinnostuta. Tämän ihmisen kanssa on kuitenkin jonkinlaisissa väleissä oltava. t.ap

tapelkaa sitten kunnolla!

Mä en ymmärrä sun kaltaisia mattoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimassa meitä vaikka minne ja tappeluhan siitä tulee, kun ei kiinnostuta. Tämän ihmisen kanssa on kuitenkin jonkinlaisissa väleissä oltava. t.ap

pidät siitä kiinni. Jos te haluatte vesipuistoon, sanotte, että se on teille tärkeä juttu, jota lapset ovat odottaneet ja siksi tänne on tultu ja että heidän ei ole pakko tulla sinne. Et todellakaan alistu siihen, että he alkavat sanella teille, mitä teette ja mitä ette.

Vierailija
24/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapelkaa sitten kunnolla! Mä en ymmärrä sun kaltaisia mattoja...

se käly nahistelee, minä pysyn fiksusti (?) sivummalla. Mutta ärsyttäähän se, kun joku tietää kaikesta kaiken ja yrittää komennella ja suutahtaa sitten kun nätisti sanoo, että me tehdään nyt eri tavalla. Kynnysmattona en itseäni pidä.

Vierailija
25/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin, ärsytätäisi tollanen, kun lomaa odottaa ihan innoissaan, kun ei sitä ole niin usein. Sitten tulee tällainen ylläripylläri.

Sympatiat multa.

Vierailija
26/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, et me mennään lasten ehdoilla tää reissu ja lapsia varten tää reissu on tilattukin. Kälysi on todella ääliö jos siitä suuttuu ja pakkoko sen on olla symbioosissa teidän kanssa. Jos se silmäilee sun läskejä, niin ainahan voit viattomasti sanoa " kysyisin sulta neuvoja, miten saada timmi kroppa, mut kun sulla ei ole kokemusta raskauskiloista" Aikaisemmin jo yksi ehdotti et pyytäkää niitä lapsenvahdiksi. Varmasti tuollainen lapseton pariskunta keksii kuule äkkiä niitä omia menoja. ;)

Vierailija
27/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa hotellia, jos haluatte olla omanperheen kesken, niin minä tekisin. Kertoisin vaihdon syyksi juuri tuon.

Vierailija
28/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häivytte kaupungille. Kyllä ne äkkiä tajuu, ettei seura kiinnosta.

Vierailija
29/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottais myös päähän. Mutta mitäs teet. Sukuriitahan siitä tulee, jos kälylle menee sanoo, että haluatte olla rauhassa. Hän todennäköisesti käsittää sen niin, että ette halua olla nimenomaan hänen seurassaan, että hän on teidän mielestänne huonoa seuraa.

Vierailija
30/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa hotellia, jos haluatte olla omanperheen kesken, niin minä tekisin. Kertoisin vaihdon syyksi juuri tuon.

minnekään. Ja hotellin vaihto ei onnistu, lähtö on lauantai-aamuna ja ihan täynnä.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi