Turussa on järjettömän pitkiä naisia
Olin viikonloppuna shoppailemassa Turun keskustassa ja melkein minäkuvani murtui kun 175-senttisenä huomasin olevani siellä keskimittainen nainen. Joka toinen vastaantuleva nuori nainen oli mua pidempi :/
Kommentit (14)
Turkulaiset laittaa aina parhaat päälle ostoksile lähtiessään.
Ja siitä sitten vetää johtopäätökset.
Turkulaiset laittaa aina parhaat päälle ostoksile lähtiessään.
pitkä enkä koe olevani pitkä, ystävänikin on ihan jokainen reilusti yli 170 cm, suurin osa 176 cm tienoilla. Toki jos oikein kunnon korkokengät laittaa niin sitten tulee sellainen pitkähkö olo mut se on vaan hyvä. Miehet tykkää pitkistä naisista.
Turkulainen
Itse olin 20 ikävuoteen asti oleillut vain länsirannikolla. Ensimmäisellä matkalla itään (Lieksaan, Joensuuhun, Lappeenrantaan) kiinnitin huomiota siihen, miten hirveän lyhyitä ihmiset olivat. Tunsin 177-senttisenä olevani siellä todellinen hujoppi, vaikka Turussa asuessani olin vain hieman tavallista pidempi.
Yli 170-senttiset naiset näyttää hirveiltä. Ok, jotkut mallit toki ovat kauniita, mutta ne yleensä ovatkin kauniita pituudestaan huolimatta. Vakiona, 175 senttiset turkulaisämmät pitäisi kipata aurajokeen mätänemään.
Yli 170-senttiset naiset näyttää hirveiltä. Ok, jotkut mallit toki ovat kauniita, mutta ne yleensä ovatkin kauniita pituudestaan huolimatta. Vakiona, 175 senttiset turkulaisämmät pitäisi kipata aurajokeen mätänemään.
miehet on ainakin ihan villinä pitkiin. Toki pitkäkin voi olla ruma mutta yleensä pitkät on kauniita ja upeita.
Olen 161 cm pitkä turkulainen enkä ole huomannut olevani Turussa mitenkään erityisen lyhyt. Semmoinen vähän keskimittaa pienempi vaan. Tokihan niitä pitkiä ja vaaleita on enemmän "ruotsalaisveren alueilla" joihin Turkukin kuuluu ja tummempia ja pienempiä idässä ja pohjoisessa, mutta ei se ero minusta ole sellainen että juuri Turussa olisi kauheasti pitkiä.
Olen 165 cm pitkä ja jos kerron tämän jollekin, minua ei uskota. En ole mitenkään suur ja sorja mutta luullaan aina pitemmäksi kuin olen. Paitsi ne alle 170-senttiset, ne tykkää korostaa olevansa ainakin 2 cm pidempiä kuin minä. ;)
No eipähän tarvitse opetella kävelemään koroilla.
Se on tää Turun vesi. Siinä on niin paljon kemikaaleja että aiheuttaa tottumattomille halluja. Ei me oikeasti pitkiä olla.
Kyllä minä Turussakin olen pitkä, varsinkin 40-vuotiaaksi. Nuorissa naisissa on minuakin pidempiä. Jättiläisolo tulee Itä-Suomessa ja mm. Helsingissä.
Ollaan ainakin eri mallisia kuin itäsuomalaiset persjalkaiset, eli pidemmät sääret ja lyhyempi selkä.
Ei se ole mikään näköharha, vaan ihan geeniperimään riittyvä fakta. Turkulaiset ovat läheisempää sukua ruotsalaisille kuin itäsuomalaisille.
Pitkistä kauniista turkulaisista huolimatta.
Voi voi kun kateus vaivaa.
Taidat itse olla 150cm teletappi?
Kyllä se pituus kuitenkin jostain syystä parantaa ulkonäköä.
Moni perusnätti tavistytsy olis 175-180cm mittaisena aika hottis.
Toki lyhyissäkin naisissa on todella upeita ilmestyksiä.
pitkä olen, mutta äidinperintönä pitkä selkä myös :(((((((((