Jee, reilu viikko diettiä takana
Kommentit (30)
ja kuka aikuinen juo litran limpsaa päivässä??Ei sulla ainakaan lihasmassaa ole, pieni LAIHALÄSKI KUIKELO OLET
-viola vuohenjuustotomaatti-keittoa, salaattia & kastiketta, viola kylmäporosavu-keittoa,
Etkö osaa itse tehdä ruokaa, ap?
ja ap:lle onnea. mulle on käynyt päinvastoin. tai siis aloitin elämäntaparempan pari viikkoa sitten ja tänä aamuna painoa oli kilo enemmän kuin aloittaessani. =/ johtunee tosin siitä, että kuukautiset ovat alkamassa ja turvottaa, mutta olihan vaakalukema melko järkytys aamulla.
Ai ei lihasmassaa :D
Olen urheillut ihan sm-tasolla asti ja minulla siis piirtyy nytkin lihakset.
Osaan tehdä ja rakastan tehdä ruokaa, mutta tämä pikadietti on helpompi vetää keitoilla, joista näkee suoraan paljonk hh, protskua, rasvaa ja kcal.
Normaali ruokavalioni koostuu monipuolisesti lihasta, kasviksista, hedelmistä ja maitotuotteista ja kaloreita tulee aika reippaasti, enkää niitä edes laske.
15# minullekin kertyy ylimääräistä painoa ennen kuin kuukautiset alkaa, joten lienee normaalia turvotusta ja paino siksi nousussa.
Muista liikkua kuukautistenkin aikaan mahdollisimman paljon ja juoda vettä.
jos syöt vain 800kcal päivässä! Kyllä noin vähä kalorisella ruokavaliolla tiputtaa paljon enemmän.
Tuohon en osaa sanoa, muuta kuin, että itse olen ainakin ihan tyytyväinen. Veikkaan, että kuukauden päästä olen tavoite painossani.
Aika vähän painosi on tippunut jos syöt vain 800kcal päivässä! Kyllä noin vähä kalorisella ruokavaliolla tiputtaa paljon enemmän.
ei välttämättä lähde kovin paljoa jos on normaalipainon sisällä kuten tuo aloittajakin. Mulla lähtee jopa täysnutrauksella noin 550 kcal / vrk vain 0,5-0,8 kg viikossa.
Ketoosilla ei ole kyllä kalorien kanssa tekemistä vaan hiilihydraattien ja ketoaineiden. Alle 800 kcal päivittäinen energiansaanti ei liity ketoosiin. Mutta tsemppiä ap:lle, toivottavasti normaaliin päiväjärjestykseen siirtyminen ei tuo kiloja takaisin.
-viola vuohenjuustotomaatti-keittoa, salaattia & kastiketta, viola kylmäporosavu-keittoa, turkkilaista¨jugurttia ja marjoja, pari suklaapalaa.
Lisäksi paljon vettä ja mulla menee myös n.1litra pepsi maxia.