Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, reilu viikko diettiä takana

Vierailija
29.03.2012 |

-3,4kg. Paino nyt 59.9kg. Enää 4.9kg jäljellä!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viola vuohenjuustotomaatti-keittoa, salaattia & kastiketta, viola kylmäporosavu-keittoa, turkkilaista¨jugurttia ja marjoja, pari suklaapalaa.

Lisäksi paljon vettä ja mulla menee myös n.1litra pepsi maxia.

Vierailija
22/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka aikuinen juo litran limpsaa päivässä??Ei sulla ainakaan lihasmassaa ole, pieni LAIHALÄSKI KUIKELO OLET

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viola vuohenjuustotomaatti-keittoa, salaattia & kastiketta, viola kylmäporosavu-keittoa,

Vierailija
24/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa itse tehdä ruokaa, ap?

ja ap:lle onnea. mulle on käynyt päinvastoin. tai siis aloitin elämäntaparempan pari viikkoa sitten ja tänä aamuna painoa oli kilo enemmän kuin aloittaessani. =/ johtunee tosin siitä, että kuukautiset ovat alkamassa ja turvottaa, mutta olihan vaakalukema melko järkytys aamulla.

Vierailija
25/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei lihasmassaa :D

Olen urheillut ihan sm-tasolla asti ja minulla siis piirtyy nytkin lihakset.

Osaan tehdä ja rakastan tehdä ruokaa, mutta tämä pikadietti on helpompi vetää keitoilla, joista näkee suoraan paljonk hh, protskua, rasvaa ja kcal.

Normaali ruokavalioni koostuu monipuolisesti lihasta, kasviksista, hedelmistä ja maitotuotteista ja kaloreita tulee aika reippaasti, enkää niitä edes laske.

Vierailija
26/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15# minullekin kertyy ylimääräistä painoa ennen kuin kuukautiset alkaa, joten lienee normaalia turvotusta ja paino siksi nousussa.

Muista liikkua kuukautistenkin aikaan mahdollisimman paljon ja juoda vettä.

Vierailija
27/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syöt vain 800kcal päivässä! Kyllä noin vähä kalorisella ruokavaliolla tiputtaa paljon enemmän.

Vierailija
28/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon en osaa sanoa, muuta kuin, että itse olen ainakin ihan tyytyväinen. Veikkaan, että kuukauden päästä olen tavoite painossani.

Vierailija
29/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän painosi on tippunut jos syöt vain 800kcal päivässä! Kyllä noin vähä kalorisella ruokavaliolla tiputtaa paljon enemmän.

ei välttämättä lähde kovin paljoa jos on normaalipainon sisällä kuten tuo aloittajakin. Mulla lähtee jopa täysnutrauksella noin 550 kcal / vrk vain 0,5-0,8 kg viikossa.

Vierailija
30/30 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosilla ei ole kyllä kalorien kanssa tekemistä vaan hiilihydraattien ja ketoaineiden. Alle 800 kcal päivittäinen energiansaanti ei liity ketoosiin. Mutta tsemppiä ap:lle, toivottavasti normaaliin päiväjärjestykseen siirtyminen ei tuo kiloja takaisin.