TAMMIKUISET 2013
Kommentit (301)
zofine kp 51/? yk 1
82 kp 44/49-78 yk 5
Haaveilija89 kp 44/33-43 yk 5
Pimpelipom kp 40/ 31-35 yk 1(km) + yk3
Regalo kp 40/28 yk 2
Narandja kp 37/30-32 yk 5
Cedarfalls kp 32/26-28 yk 5
Pikkunuppu kp 28/23-24 yk 7
Sakura kp 26/23-24 yk 3
mupis kp 26/28 yk 6
PLUSSANNEET =) :
Jadesa
Liisu
Riesa75
coconut
WhiteSwallow
On tämä kyllä omituista.. Minulla on aina ollut rinnat arat ennenkun menkat ovat alkaneet ja kestänyt vielä se pari päivää menkkojen aikana ja sit hävinny.. Nyt ne sit aristui ja ovat olleet aika arkana täss kolme nejlä päivää ja tänään ne ei ole enään arat sit yhtään eikä tätiä VIELÄKÄÄN näy ja ollaan jo kp 41 .. Testi oli nega vielä torstai aamuna.. -.-
zofine kp 52/? yk 1
82 kp 45/49-78 yk 5
Haaveilija89 kp 45/33-43 yk 5
Pimpelipom kp 41/ 31-35 yk 1(km) + yk3
Regalo kp 41/28 yk 2
Narandja kp 38/30-32 yk 5
Cedarfalls kp 33/26-28 yk 5
Pikkunuppu kp 29/23-24 yk 7
Sakura kp 27/23-24 yk 3
mupis kp 27/28 yk 6
PLUSSANNEET =) :
Jadesa
Liisu
Riesa75
coconut
WhiteSwallow
Pahoittelut eleanora ja Lucija. Onnea ensi kiertoon!
kesäkeiju86: Höh, mulla oli jotenkin sellainen tunne, että olisit ollut raskaana :( Hyvä, että ovis kuitenkin löytyi. Toivottavasti olette hyödyntäneet sen kunnolla!
pimpelipom: Onpa tosiaan aika outoa. Milloinkas sulla olikaan ovulaatio? Kannattaa varmaan testata taas pian uudelleen.
ON: Mulla lienee nyt menossa dpo 7, eikä menkkoja ole vielä näkynyt. Jotain tuolla alavatsassa kyllä tapahtuu, on nimittäin tuntunut koko aamun sellaista polttavaa kipua. Eli joko menkat alkaa ihan kohta, tai sitten... No joo. Olen joka tapauksessa iloinen siitä, että luteaalivaihe on nyt ainakin vähän pidempi kuin viimeksi! Oikeaan suuntaan ollaan menossa.
Moi.. Eli täällä kukkutaan hereillä ku uni ei tuu?? :O
Sakura: no ovulaatiosta ei hajuukaan kun en metsästä sitä..Mull ei ole ikinä ennen ollu näin pitkä kierto paitsi ensimmäinen keskenmenon jälkeen joka oli 41.. Nyt on jo menossa kp 42.. Aamulla teen uuden testin.. Oletkos itse jo testaillu?:)
Nyt nukkumaan öitä :):)
Sakura ja pimpelipom: hyvältä vaikuttaa, toivottavasti sieltä ilmestyisi plussia nyt pian! Ja sakura on ainakin onnistunut pidentämään luteaalivaihetta, jos ei muuta. Mahtavaa! :)
Huhhuuuu täää sai Haamun, HAAMUN apteekin omaan testiin!!!:):):) muru oli eilen yöllä ku olin hereillä et mä kyll luulen et siel on yks pieni kyytiläinen:) ja aamulla kun en uskaltanu itse kattoa testiä ni mies katto ja sano sit et tässä on joku viiva ja haamuhan se siinä:) ja vaikka tää kierto pitikin mennä ihan hissunkissun kun esikoinen on syntynyt tammikuun puolessavälissä ja aattelin et ei kait sitä 3 kerrasta raskaudu ja jos raskaudun ni LA sattuu oleen esikoisen syntymäpäivänä.. Mut niinkuin todettiin miehen kanssa et jos mä oikeesti raskaudun 3 kerrasta ilman kumia ni sit se pikkunen on tarkoitettu tullakseen:):) ja niinhän siinä kävi:) ei tarvii ainakaan miettii et milloin vietetään molempien syntymäpäivät kun niitä voi samaan aikaan viettää..:) no kaikkee mäkin mietin..:p nyt peukut pystyyn et tää salamatkustaja pysyy kyydissä mukana loppuun saakka:) ja hyvä neuvo teille kuumeilijolle.. Pitäkää semmoinen kierto ( ellei nyt tärppää) et aattelette ettei se vauva viel tarvis tulla ja ässäilette vain vähän ja otatte rennosti.. Helpommin sanottu kuin tehty mutta täällä se ainaki oli hyödyksi:) plussatuulia kaikille!!:)
Tää sivusto ei anna mun jostain syystä vastata tohon vikaan viestiin, niin katsotaan mitä käy kun vastaan toka vikaan.
Eli onnittelut Pimpelopomille!
ON: Mut voi tipauttaa listalta. Tein testin eilen ja negaa näytti. Jonkinlaiset kuukautisetkin muka juuri on/oli, mut ne on niin pienet et en tiiä mitä ne on tai onko ne...
Ainiin, lääkärillä kans kävin, niin sain lähetteen johki labrakokeisiin ja määräsi nyt 3 satsin Terolutteja. Katotaan josko ne tasain kierron.
Jaa, jos siirtyis jänskäileen sit seuraavaan kuuhun.
jadesa: Kiitos tsempistä! Hei, jos vielä luet tätä, niin sanon nyt samalla B6-vitamiinista (kun sähän kanssa söit sitä luteaalivaiheen pidentämiseen). Luin, että B6:n syömistä kannattaa jatkaa vielä raskautumisen jälkeenkin, sillä se auttaa ylläpitämään raskautta. En tiedä, pitääkö tuo paikkansa vai ei, mutta ehkä ei siis kannata lopettaa B6:n syömistä ainakaan kerrasta.
Vautsi pimpelipom, isot onnittelut! Näköjään ne kolme kertaa riitti! Ja ihan mahtava sattuma, että laskettu aika on samana päivänä kuin esikoisen synttärit :)
82: Pahoittelut tippumisesta. Toivottavasti Teroluteista on apua!
ON: Mulla on dpo 9 eikä menkkoja ole vielä näkynyt... Uskaltaisinkohan testata huomenna? Pelkään vain, että menkat alkaa heti kun teen testin :P
Paljon tullut plussia ja Pimpelipom!!! ONNEA!!!! ja muille tietenkin kanssa :)
On siin pitkä aika kun viimeksi edes kävin täällä eli tekstiä oli aivan älynä ja en jaksanut niitä lueskella mutta nyt muillekkin vielä onnea jos täällä vielä jotain on :)
Tänään oli taas lääkäripäivä ja otettiin verikokeita sun muita ja nyt sitten odotellaan että milloin saadaan tuloksia niistä ja lähetettä eteenpäin.
Tikuttaminen jäi edellisessä kierrossa vähän harakoille kun päätin pitää hermojen lepuutus tauon :) nyt on siis menskut ollu oudon niukkana tässä päällä 5pvä. ja pitänee ottaa sitten uudella lääkäriajalla tämäkin puheeksi kun nyt tuli jo toiset oudot menkat.
No onnea ja toivottavasti emme näe seuraavissa ketjuissa :)
-----> hieman taka alalla hermoja lepuutteleva mupis :)
Uskokaa tai älkää: tein tänä aamuna (dpo 10) raskaustestin ja sain ihan selvän plussan, ei siis ollut edes mikään haamuplussa! Aivan mieletöntä, en ole sisäistänyt tätä vielä ollenkaan!
Mähän kuvittelin, että mulla ei olisi vielä mitään mahdollisuuksia tulla raskaaksi superlyhyen luteaalivaiheen vuoksi. Näköjään noi vitamiinicocktailit on kuitenkin auttaneet, tai sitten luteaalivaihe on pidentynyt itsekseen. Toivon nyt vain niin kovasti, että tämä ei olisi mikään kemiallinen raskaus ja että kaikki menisi muutenkin hyvin.
Paljon plussaonnea kaikille!
Sakura kp 30/23-24 yk 3
Pakko tulla tänne kirjoittaa kun en tiedä et mikä tää ny sit on.. apteekin oma testi antoi haalean plussan. oisko ollu kp 41 tai 42.. seuraavana päivänä clearblue digitaalinen antoi ei raskaana ja tänä aamuna oli toinen apteekin oma nega.. ja ei menkkojakaan? :/ :( Pistää harmittaa kun ei tiedä mistä on kyse.. ja tänään mennään sit kait kp 44...
Eli onnittelut Sakura!! Jotain me ollaan selvästi tehty tässä kierrossa oikein kun lyhyestä luteaalivaiheesta huolimatta ne plussat sieltä vaan ilmestyi!!! ;) Nyt pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin!
Pimpelipom: No höh! Nyt varmaan kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin heti kun vaan mahdolllista! Niin ei tarvitse itse pähkäillä mikä mättää.. :/ Toivottavsti se plussa sieltä kumminkin tulee!
Miltäs sielä muilla vaikuttaa? (Vai onko täälä enää muita :o )
Jadesa rv 7+3?
Sakura: Aivan mahdottoman paljon onnea :)
Ja kiitos itsellänikin oli sellainen tunne, että olisin raskaana, mutta toivottavasti helmikuisissa tärppäisi :)
Muita en ehtinyt lukea kauhean tarkkaan, mutta mahdottomasti plussatuulia teille kaikikille lopuille hypätkää plussajunaan.
-kesäkeiju-
Kiitos paljon onnitteluista! Täällä on ainakin toistaiseksi kaikki hyvin :) Mietityttää kyllä, että mitenhän tässä käy, mutta yritän olla huolehtimatta liikaa.
pimpelipom: Mikä sulla on nyt tilanne, oletko testaillut uudestaan tai käynyt lääkärissä? Toivottavasti asia selviää pian parhain päin!
jadesa: Joo, jotain me tosiaan tehtiin nyt oikein! Aika hauskaa kyllä, että meillä kummallakin lyhyestä luteaalivaiheesta kärsivillä tärppäsi samoihin aikoihin :)
kesäkeiju86: Tosi paljon onnea helmikuisiin! :)
Sakura kp 33/23-24 yk 3 (raskausviikoista en ota vielä oikein selvää, mutta tänään saattaisi ehkä olla rv 3+6 - jos siis lasketaan oletetun hedelmöittymisajankohdan mukaan)
Eli tilanne se että tänään menossa kp 50.. Ei tietoakaan menkoista ja raskausoireita löytyy.. Lääkäriin sain ajan torstaiks.. Ja verikoen nega tuloksen jälkeen en ole testaillu.. Blaaaaaaah :/
Täälläkin on odottava äiti :). Kotiin tullessani tänään oli postista tullut kutsu ultraan jee! Ihana olo salitreenin jälkeen. Eniten miettimistä tuon kalan kanssa,ku en oikein välitä kuin lohesta. Noo sillikin menee :D. Elikkäs mitäs nyt kertoisin itsestäni. Olen 20v. Valmistuin viime viikolla ravintolakokiksi. Täällä Helsingissä asustelen. Poikaystävä (21v) asuu Lohjalla. Ei ollu suunniteltu raskaus. Kerra jäi ehkäsy pois ja heti tulin. Mutta ei kyllä kaduta. Olen aina rakastanut lapsia ja hoitanut niitä paljon. Siskokin on vasta vajaa 6v.
Hei,
Keskiviikkona raskaustesti negatiivinen, mutta ovistestiin sain hymynaaman, eli siirryn helmikuisiin kun tästä ovulaatiosta laskettu aika osuu jo helmikuulle.
Pahoittelut tippuneille helmikuisissa nähdään!
Ja lopuille plussatuuli mahdottomasti :)