Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on onnistunut pitämään salarakkaan salassa puolisoltaan?

Vierailija
29.03.2012 |

Tai kauanko on kestänyt, että on paljastunut? Ja miten on lopuksi paljastunut?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ilman seksiä ei toimi eikä näin ollen voi olla "muuten hyvä". Asia ratkaistaan silloin avioliitto päättämällä, ei sivusuhteella. Olettaen tietenkin, että seksielämää ei olla halukkaita korjaamaan tai ei hyväksytä puolisolle avointa rakastajaa/rakastajatarta. SALAsuhteet ovat vähän säälittäviä ja syyt pitää kulissiliittoa yllä vähintään yhtä järjettömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes yritä peitellä suhdettaan.
Toisaalta hyväkin niin. Esitän ettei kiinnosta pätkääkään vaikka vituttaa rankasti!

Vierailija
4/29 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:11"]Mies ei edes yritä peitellä suhdettaan.
Toisaalta hyväkin niin. Esitän ettei kiinnosta pätkääkään vaikka vituttaa rankasti!
[/quote]

Miksi et itse hanki suhdetta tai potkaise ukkoa pellolle? Ei kai sinulla vain ole poikalapsia? Heistä tulee samanlaisia huoripukkeja, kun miehesikin, jos vain hyväksyt asian ja se kuitenkin vituttaa.

Vierailija
5/29 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään eniten yksinjäämistä. En ole ikinä ollut yksin ja olen täysin riippuvainen miehestäni. Yhdessä oltu yli 12v ja vajaa vuoden ikäinen tyttö. En tiedä miksi käy vieraissa. Ei pitäisi seksistä johtua ja muutenkin pidän itseäni ihan viehättävänä. 

Vierailija
6/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kaksi vuotta. Edellisessä parisuhteessa siis. Eikä paljastunut ikinä. Nykyisessä liitossa ei salarakkaita ole.=) Ei semmosia tartte jos suhde ja seksielämä toimii. En edes ajattele muita miehiä.

Vierailija
7/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kauanko on kestänyt, että on paljastunut? Ja miten on lopuksi paljastunut?

Vierailija
8/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata yhden miehen vaikka olen avoliitossa ja lapsiakin on.Taisin tulla jrkiini kun ymmrsin etten halua, ett joku on vaan tavarani perss.Mieheni rakastaa ja arvostaa minua sellasena kuin olen.Ja min hnt.Ei tarvitse salarakasta jos suhde toimii ja molemminpuolista kunnioitusta lytyy.

Vierailija
9/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä se just on kun ei toimi - siis seksin saralla tuo suhde. Siksipä viidettä vuotta fb. Muuten puoliso aivan ihana ja suhde hyvä mutta hän vaan on ihan täysi nolla seksin suhteen.

Joo, on puhuttu ja yritetty ihan kaikki - ei muutosta. Mutta olen tyytyväinen näinkin.

Vierailija
10/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaista "salarakasta" olemassa edes,asiasta ei ole sillä nimellä edes keskusteltu.Kiinnostaisi kyllä,mut en tiedä kiinnostaako toista osapuolta ja en voi itse sitoutua tavallaan nyt mihinkään ns."suhteeseen",vaan pitää mennä kerta kerralta ja harvakseltaan,ettei elämä "järky" liikaa;)

Ja jäin kiinni tästä yhdestä kerrasta miehelleni pelkän "olemukseni" perusteella...Tais olla sen verran "säteilyä" ulospäin:D

Mutta tää ei muuta tilannettani kotona muutakuin,että asumuserosta tuli melko todellista!

kovasti mietin tätä toista osapuolta päivittäin ja haaveilen uusinnasta,oli ihanaa,mut katsotaan;DD

Vierailija
11/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli reilu kymmenen vuotta kerkesi akka sekstailla panonsa kanssa ennenkuin sain selville viime syksynä. Tosin viimeisestä kerrasta oli kuulemma kulunut jo pari vuotta (uskoako vai ei...?).

Vierailija
12/29 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli reilu kymmenen vuotta kerkesi akka sekstailla panonsa kanssa ennenkuin sain selville viime syksynä. Tosin viimeisestä kerrasta oli kuulemma kulunut jo pari vuotta (uskoako vai ei...?).

Vierailija
13/29 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi heittää tuo nainen ulos kämpästä. Ei tuollaiseen voi luottaa ollenkaan.

Vierailija
14/29 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta. Mies asui naapurilähiössä ja sillointällöin "myöhästyin" töistä tai lähdin aiemmin ja tapasimme hänen luonaan kun molempien puolisot oli poissa. Tai tapasimme ruokatunnilla ja kävimme syömässä tai kahvilla - työpaikatkin oli lähekkäin.

Ei tullut koskaan ilmi, lopetin ensin tuon suhteen ja sitten avioliittoni.

Nykyisessä liitossani ei onnistuisi eikä ole onneksi tarvettakaan.

Vierailija
15/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin kuin siinä voi olla onnellinen, silti tarvitsen kunnon seksiä, mitä vaimolta ei voi ikinä saada. Viikolla aamuisin ennen töitä käyn tapaamassa rakastajatartani.

Vierailija
16/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa tapaamaan salarakastani ja kiihkeä ilta oli edessä. Jätin vahingossa puhelimen eteisen pöydällä. Salarakas soitti siihen sillävälin, kun olin matkalla. Mieheni vastasi ja salarakas oli heti tokaissut: "Hei rakas, joko olet pian perillä? En meinaa maltaa odotaa". No vähemmästäkin olisi ukko tajunnut, missä mennään. Ero tuli.

Vierailija
17/29 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois 40+ mies Pohjois-suomesta.Pitkä tumma hoikka komeaksin kehuttu.Suhde on vaan pohjalla ja kaipais ystävää samassa tilanteessa olevasta naisesta?Sähköpostia ?

Vierailija
18/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä kuluneen kolmen vuoden aikana pettänyt vaimoani vähintään kerran viikossa, useimmiten useamman kerran viikossa. Aktiiviselle ihmiselle noita tilaisuuksia aukenee ja niin kauan kun ei anna syitä epäilykselle niin ei ole pelkoa kiinnijäämisestä ;)

Vierailija
19/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt ollut rakastaja kaksi vuotta. Mies ei tiedä asiasta mitään. En ole ollut rakastajan kanssa milloinkaan yötä yhdessä. On aina hoidettu hommat alkuillasta. Siinä luullakesei on syy, miksi suhde on pysynyt näin kauan salassa. Toisaalta, ei mieheni ole mikään ruudinkeksijäkään. Ei kannata ottaa isoja riskejä, jos haluaa, että suhde ei paljastu.

Vierailija
20/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa antaa silloin tällöin myös omalle miehelle, ettei herätä epäilyksiä. Mä annan parin viikon välein ja mies on aina niin iloisesti yllättynyt, kun saa.

Joskun, kun saan miehen houkuteltua mukaan ostoksille, voin vihjailla haluavani illalla rakastella hänen kanssaan. Sen jälkeen voin esimerkiksi pysähtyä ihailemaan, jotakin makeeta leninkiä ja sanoa, että voi kun olisi ihanaa saada tuollainen leninki. Tavallisesti mies sillon ostaa sen mukisemati.