Kuka muistaa 80- luvulta ne puhallettavat pillitikkarit?
Saako enää mistään?
Entä ne punaiset tikkarit, joita kastettiin kirpeään jauheeseen? Olivat muistaakseni puna-keltaisessa pussissa..
Kommentit (17)
muistan ysäripentunakin. siis olin sen ikäinen ysärillä, syntyny kasari.
Muistatteko sitä pussia, jossa oli jotain rakeita ja paukkui ja poksui suussa..?
Muistatteko sitä pussia, jossa oli jotain rakeita ja paukkui ja poksui suussa..?
muistan nää kaikki.
muistaako kukaan salmiakki pötköä minkä sisällä oli jauhetta,ja mihin tarttui kiinni aina se läpinäkyvä kuori? entäs oranssin pete patukan mikä oli littana mutta leveä?
kun puhalsi siihen pillitikkariin... X)
Salmiakkipötköä haettiin Ärrältä, Melody Popseja sai lähikaupasta...
sen ihanan jäätelön joka oli kitaran mallinen ja siinä oli vaaleanpunainen kuori ja se kuori poksahteli suussa? Se jätski oli ihanan kermaisaa. Ja sit vielä urheilupuikko... parempaa ei ole sen jälkeen tullut.
sen ihanan jäätelön joka oli kitaran mallinen ja siinä oli vaaleanpunainen kuori ja se kuori poksahteli suussa? Se jätski oli ihanan kermaisaa. Ja sit vielä urheilupuikko... parempaa ei ole sen jälkeen tullut.
Minä olen kaivannut sitä kitaran muotoista jätskiä! Mikä hitto sen nimi oli?
Minä olen kaivannut sitä kitaran muotoista jätskiä! Mikä hitto sen nimi oli?
Monet kerrat. Voi kun tulis taas myyntiin :)
T.#10
Winner Taco -jäätelön??
Nammm se oli hyvää :)
Pete -patukkaa kaipaan eniten.
Se salmiakkipötkö, jossa oli jauhetta sisällä, oli turkinpippuripötkö. Hyvää oli sekin!
Ja melody popsia söin tuossa pari kuukautta sitten :).
Nimi ollut Super??...vai muistanko ihan väärin. Sitähän oli myös suklaisena ja hyvää oli!!
Nimi ollut Super??...vai muistanko ihan väärin. Sitähän oli myös suklaisena ja hyvää oli!!
Niissä oli ihan törkeen hyvää se keskusta. Omnomnom.
Laitetaanpa nyt vielä myöhässä tämä. Melody Pops olikin jo muistettu, mutta punaiset tikkarit, joita kastettiin jauheeseen ovat nimeltään Finger Lickereitä.
Lisätään vielä yksi 80-90-lukujen ihanuus: tuubipurkka!
molempia saa vielä=)