Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat, ootteko olleet kokonaan ilman herkkuja

Vierailija
28.03.2012 |

vai otatteko kerran-pari viikossa jotain makeaa esim. karkkia, suklaata, pullaa, kakkua tms?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooskin hitaasti viitisen kiloa. Olen jonkin verran pienentänyt annoskokoja enkä syö juurikaan viikolla herkkuja. En ole laskenut kaloreita tai yrittänyt mitenkään tehokkaasti laihduttaa. Viikonloppuisin saatan syödä normiruokien lisäksi esim. lauantaina 100-150 gramman suklaalevyn ja sunnuntaina pussillisen karkkia. Usein myös viikonloppuisin saatetaan syödä ruuaksi pitsaa tai mäkkiruokaa. Syön nelisen kertaa päivässä, myös viikonloppuisin. Tää on ihan outoa että olen vihdoinkin onnistunut laihtumaan. Vuosia olen sitä yrittämällä yrittänyt ja sitten se onkin näin helppoa. Hitaastihan nämä kilot ovat lähteneet, mutta ei se oikeastaan haittaa koska en ole joutunut näkemään oikeastaan yhtään vaivaa sen eteen. Eli musta tuntuu että saan syödä yhtä vapaasti kuin ennenkin, mutta silti laihdun. Syynä varmaan se kun syön säännöllisesti ja pienempiä aterioita kuin ennen niin vatsakaan ei vedä enää niin paljon ruokaa kerralla.

Vierailija
2/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin laihduttaessakin päivittäin herkkuja, mutta hyvin pieniä määriä ja vain aterioiden jälkiruokina. Joka päivä kuului päivälliselle viinilasillinen ja jälkiruoka, joka oli joko ihan valmistettu jälkkäri tai sitten vaikka rivi suklaata tai pallo jäätelöä. Tuntui ihanalta kun sai joka päivä herkutella eikä mistään tarvinnut kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna pidän kunnon mässäilypäivän tai kaksi, jolloin vedän itseni ihan ähkyyn.

Vierailija
4/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut yli 4 vuotta ilman karkkia ja keksiä. Kakkua syön joskus, ei ollut tarve jättää sitä kokonaan koska se ei ollut ongelmana ikinä. Jäätelö on mun herkku.

Vierailija
5/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän määrän kohtuullisena ja olen sisällyttänyt herkkujen kalorit päivittäiseen kalorimäärääni. Herkuttelen yleensä lauantaisin enemmän. Tiedän, olen tosi perso makealle. Sokerihammasta vaan kolottaa tosi usein, mutta näin mä olen laihtunut aiemminkin. Pää pysyy mulla kasassa, kun sallin itselleni jotain hyvää päivittäin.

Vierailija
6/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa säästyy kun kiertelee suomea ja kierrellessä ei voi ostaa mitään karkkia/jäätelöä/ravintolaruokia kun syön vaan kotona ja ei mitään sokereita ollenkaan. Kerran maistoin sokerista karkkia sen jälkeen kun lopetin, mutta pahaltahan se maistui. Myös jäätelöt ja limsat ei kuulu ruokavalioon. Ei oikein tiedä mihin rahat laittaisi kun ei voi herkutella. Ostelen muille ja pakotan syömään;)

Vierailija
7/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino oli 66 kg ja tarkoitus päästä 58 kg:aan. Kolme kiloa kuukaudessa jo lähtenyt. Yritän pitää kalorivajeen 400-800 kcal/vrk eli syön jotain 1300-1600 kcal per vrk, urheilen paljon. Syön suklaata pari-kolme kertaa viikossa muutaman palan kerralla.

Vierailija
8/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen muille ja pakotan syömään;)

Vierailija
9/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin puolisen vuotta sitten ruokavalion terveelliseksi ja jätin rasvat sekä sokerit pois. Varsinaista painonpudotustarvetta ei ole. Olen vähitellen huomannut ettei minun tee lainkaan mieli karkkia, suklaata, pitsaa, jäätelöä shipsejä saati muuta vastaavaa. Elimistöni kai seonnut koska parasta herkkua Valion rasvaton maitorahka ja hedelmät.

Vierailija
10/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön 121g suklaata ja voisilmäpullan. ja pysyn 1600 kalori rajoissa.

torstaisin siis syön herkkuja kalorimäärien rajoissa ja lauantaisin annan mennä överiksi.

syön kyllä melkein joka päivä 21g kinder maxi patukan. jos en söisi suklaata niin sitten sortuisin ahmimaan helposti.

Vierailija
11/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen muille ja pakotan syömään;)

joten lähimmät joutuvat uhriksi syömään ne. Kuulen kyllä nurinoita kun itse en syö ja muut pakotetaan syömään. Ostaminen tuo ne kicksit, ei se syöminen.

Vierailija
12/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lasken kalorilaskurilla joka ikisen kalorin, enkä ylitä päivän kaloreita (esim. 1200). Ymmärrettävästi ei tule kovinkaan usein herkkuja syötyä, sillä on paljon fiksumpaa käyttää ne kalorit esim. uunijuureksiin, kananrintaan, rasvattomaan rahkaan ja raejuustoon jne. kuin herkkuihin. Muutaman kerran viikossa ehkä tulee syötyä jotain ei-niin-järkevää - mutta kohtuudella, sillä muuten jää nälkä.

Vierailija
13/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen pussikuurilla ja sallin itselleni noita viikonloppuisin. Tarkoitan ruokaisaa salaattia, jossa on esim. kanaa tai tonnikalaa jne. välimeren tyyliin.

Pussikuurin jälkeen aloitan noudattaa Välimeren ruoavaliota, joka on varmaan kaikkein terveellisin.

Vierailija
14/19 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen pysyy mulla kurissa näköjään vain, kun kirjaan kaikki päivän syömiset ylös. Jos lopetan kirjaamisen, alkaa välipalojen popsiminen ja itsensä huijaaminen.

En voisi syödä vain paria keksiä jälkkäriksi, mulla menis koko paketti parissa erässä.

Kylässä ja synttäreillä tms päivinä syön normaalisti kaikkea mitä on tarjolla.

Vierailija
15/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna sitten maltilla jotain hyvää. Tyyliin suklaalevy puoliksi miehen kanssa (käytännössä hän syö enemmän), pari kourallista poppareita leffan kanssa, leivos kahvin kanssa kaupungilla tai jotain.

Vierailija
16/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä herkuttele viikoittainkaan.

Kerran-pari kuukaudessa ja hyvin kohtuullisesti.

Vierailija
17/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eihän joka päivä tee mieli, sitten saatan ottaa viikonloppuna vaikka kolme palaa.

Vierailija
18/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole milloinkaan edes pitänyt niitä kaapissa "vierasvarana". Ostetaan, jos vieraita tulee. Karkkiakaan ei tee mieli, ei ole tehnyt ennenkään. Äiti oli lapsena Fazerilla töissä, ja taisin saada silloin kiintiön täyteen...

Kyläreissulla voin syödä jotain herkkua. Tulisikö niitä nyt pari kuukaudessa. Se nyt ei venettä kaada.

Vierailija
19/19 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaan kalorit kiloklubiin ja jätän muutamna keran viikossa tilaa herkuille=)en kiellä itseltä mitään,liikun paljon sa saan siis syödäkkin paljon..tällä tyylillä olen päässyt tavoitteeseen 168cm ja 59kg..24kg olen laihtunut.