Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereistä jenkkakahvat?

Vierailija
28.03.2012 |

Eli olen omasta mielestäni hoikka ja liikun paljon, 164/57. Siis voiko olla, että e-pillerit olisivat aiheuttaneet jenkkakahvat!? :D Siis kuullostaa ihan älyttömän pöljältä, mutta siltä minusta tuntuu, kun olen huomannut, että jenkkakahvat ovat muodostuneet vähän sen jälkeen kun e-pillerit aloitin. En ole huomannut muutoksia ruokahalussa; syön terveellisesti ja normaalisti, en herkuttele usein, käyn kuntosalilla, lenkkeilen juosten jne.

Nyt kuitenkin jenkkakahvat paistaa ikävästi, kun on kireä paita päällä, sukkahousut jalassa ja huomaa ihan muutenkin, kun peilistä itseään katsoo. Painossa ei ole tapahtunut muutoksia...

Voiko siis e-pillerit aiheuttaa juuri tuohon jenkkakahvaseutuun jotain turvotusta tms.??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alotin itse pillerit noin kuukausi sitten ja olen huomannut itse ihan saman jutun! olen 172/62 ja urheilen 5krt viikossa sekä olen aina ollut hyvässä kunnossa. Itsekään en ole huomannut ruokahalussa muutoksia enkä syö herkkuja. Mikä on outoa näiden yhtäkkisten jenkkiksien ilmaantumisessa on lisäksi se, että ikinä ennen ei ole minulla "rasvaa" kerääntynyt keskivartaloon vaan enemmänkin reisiin ja peppuun.. joten uskaltaisin kyllä väittää että pilsuilla on kyllä osansa tässä! :(

Vierailija
2/6 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt e-pillereitä vähän päälle kymmenen vuotta, eikä minulla ole jenkkakahvoja. Miten e-pilsut voisikaan saada ne aikaan? Luulen vaan, että olette lihoneet tai iän myötä voi tulla myös jenkkikset.

Mulla myös tuossa kolmekymppisenä alkoi olla pienet jenkkikset, mutta vaan sen takia, että paino oli noussut. Ei siinä muuta kun laihdutin ja jenkkikset lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin e-pillereitä useita vuosia. Kun lopetin niiden käyttämisen pari vuotta sitten, huomasin jonkin ajan päästä miten farkut eivät kiristäneet enää lantiolta. En ollut muuttanut mitenkään muuten elintapojani, joten uskon pillereiden aiheuttaneen tuon "pöhötyksen". En aijo syödä pillereitä enää koskaan!

Vierailija
4/6 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hormonitasapainoon vaikuttava valmiste voi vaikuttaa kehon rasvan jakautumiseen ja aineenvaihduntaan. Kyllähän vaihdevuosissakin hormonitasapainon muutosten takia asiassa on muutoksia: sitä ennen useimmiten naisella rasva kertyy eritoten takamukseen, reisiin ja ehkä tisseihin, sen jälkeen usein keskivartalolle. 

Mulla oma kokemus on, että e-pilleri ohjasi rasvan jakautumista tuohon vaihdevuosi-suuntaan eli tosiaan tuli mahaa ja jenkkakahvaa vaikkei lihonut. Lisäksi mulle on tullut siitä selluliittia, joka on hävinnyt kun on lopettanut pillerit.

Vierailija
5/6 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kyllä tutkittuja asioita, ja pillereiden aloittaminen/käytön lopettaminen kuulemma voi aiheuttaa muutoksia, mutta ne eivät ole pysyviä, eli siis jos olet vasta aloittanut pillerit ja jenkkakahvat ovat tulleet sen myötä, todennäköisesti normaaleja elämäntapojasi jatkamalla ne häviävät. Eli siis pysyvistä muutoksista ei pillereitä voi syyttää. Toisekseen, minkä ikäinen olet? Tietyssä iässä aineenvaihdunta yhtäkkiä vain stoppaa ja hidastuu huomattavasti, ja silloin tulee juuri ne jenkkakahvat ja selluliitit, ei niinkään painoa lisää vaan aineenvaihdunnan hidastuminen näkyy ihon löystymisenä ja rasvakerroksena (sellu).

Vierailija
6/6 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/57 nyt ei mitenkään älyttömän hoikka ole, mulla oli sen kokoisena jenkkakahvat. Nyt olen 5kg kevyempi ja ei ole jenkkakahvoja eikä selluakaan :) tosin ei tullut ilmaiseksi vaan sokeri ja gluteeni oli jätettävä pois, paransi samalla aikuisiän aknen joten oli sen arvoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä