Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keneläkään ongelmaa siitä, että kuvittelee miesten haluavan seksiä kanssaan.

Vierailija
28.03.2012 |

Esim. joissakin tapaamisissa tms. (eikä ne siis liity seksiasiaan mitenkään, vaan esim töihin tms.)

Kuvitelmat voivat osua oikeaan tai sitten ei (eikä sillä ole oikein mitään väliä, koska ei tässä olla mitään tekemässä)

Mutta minua vaivaa olla joskus miesten kanssa kanssakäymisissä, kun voi olla sellainen tietynlainen jännite/tunnelma..

Mitä tehdä tälle? Antaa mennä vaan vapaasti, on vaan ja antaa toisen haluta mitä haluaa..

Alan siis tällaisissa tilanteissa jotenkin epäystävälliseksi tms. (En ole oikein sinut asian kanssa). Tietäisikö joku aiheesta enemmän.

YAK!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan huomannut et joku mies haluaisi seksiä mun kanssa vaikka missiainesta olenkin. Kerran elämässä, tapahtui pari vk sitten niin yksi rahvas mies katsoi himoiten mutta koskaan ennen kenestäkään en ole sellaista kuvaa saanut. Missä olet töissä? itse olen kyllä aina ollut fiksujen keskuudessa. Siis ammatiltaan korkeasti arvostettujen parissa, ei niillä kai ole uskallusta edes ajatella tuhmia. Mut siis edes baarissa tms. en ole niin kokenut vaikka usien miehet muuten tulee puhumaan, en kyllä usko että kukaan seksiä ois ajatellu. Taitaa olla sun omassa pääkopassasi sun haluttavuus.

Vierailija
2/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan huomannut et joku mies haluaisi seksiä mun kanssa vaikka missiainesta olenkin. Kerran elämässä, tapahtui pari vk sitten niin yksi rahvas mies katsoi himoiten mutta koskaan ennen kenestäkään en ole sellaista kuvaa saanut. Missä olet töissä? itse olen kyllä aina ollut fiksujen keskuudessa. Siis ammatiltaan korkeasti arvostettujen parissa, ei niillä kai ole uskallusta edes ajatella tuhmia. Mut siis edes baarissa tms. en ole niin kokenut vaikka usien miehet muuten tulee puhumaan, en kyllä usko että kukaan seksiä ois ajatellu. Taitaa olla sun omassa pääkopassasi sun haluttavuus.

aletaan suoraan kyselemään tai edes katsomaan sillä silmällä... Sanotaanko näin että varmaan vähän samantasoisten piirissä olen kuin sinäkin (mutta mistäs sinä heidän ajatuksiaan tiedät?)

Mulla on vaan jotenkin sellainen tuntu että miehet ajattelee tuollaisia useinkin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla