Ex mieheni haluaa tukistaa lastamme
Ex mieheni on siis sitä mieltä että tukistaminen on ainoa keino lopettaa kiukuttelut yms. minä olen taas ehdottomasti sitä vastaan.
Voinko tehdä mitään? lapsi siis asuu luonani ja näkee isäänsä kerran viikossa. Hän myös muutenkin vannoo fyysisen kurituksen nimeen ja tämä oikeasti pelottaa koska en ole yhtään samaa mieltä.
Voinko esim. saada yksinhuoltajuuden?
Kommentit (2)
Olet kyllä ihan oikeassa, eihän se mitään muuta.
Olen hänelle yrittänyt siitä puhua, mutta hän on sitä mieltä ettei aio sietää minkäänlaista kiukuttelua ja tukistaminen ja luunapit ovat ainoa keino saada lapsi totteleen. Hänen mielestään minä teen väärin kun käytän jäähypenkkiä ja kasvatan lapseni liian löysästi ja niistä tulee huonoja ihmisiä. Ei siis ole mitään mitä voisin tehdä. Täytyy vaan hyväksyä, että tyttö tulee kotiin puolet hiuksista pois?
Myös pakkosyöttäminen ollaan koettu, hän ei myöskään nukuta lasta vaan antaa hänen itkeä kunnes nukahtaa. Itse lähtee toiseen huoneeseen
että yksinhuoltajuus saa miehen tahtomaan eritavalla? Tai että yksinhuoltajuudella voit poistaa isän ja lapsen tapaamiset?
Ei hyödytä ollenkaan sun pelkoon. Eli puhut edelleen exälle ja sanot, että vaikka miten tahtoo tukistaa, sitä ei saa tehdä, jopa laki sen kieltää.