Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kellojen siirto aiheuttaa migreenikohtauksen?

Vierailija
28.03.2012 |

Olen tätä pohtinut jo pidempään. Lähes aina, kun kelloja siirretään saan migreenikohtauksen, ihan sama siirretäänkö niitä eteen vai taaksepäin. Tuon lisäksi rytmini menee sekaisin 2-3viikoksi ja tuona aikana en nuku kunnolla.

Onko mahdollista, että kellojen siirto aiheuttaa migreenin vai liekö vaan sitten sattumaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä muuten sairastankin 2-3krt kuukaudessa. Aika pahasti sulla rytmit menee sekaisin yhdestä vaivaisesta tunnista.

Vierailija
2/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on todella vaikea migreeni ja hän saa usein migreenikohtauksen juurikin kellojen siirron aikaan. Hänellä on kyllä muutenkin migreeni noin 3viikon välein estolääkityksestä huolimatta.

Oletko kokeillut estolääkitystä, tuo on aika paljon migreenikohtauksia kuukaudessa?

no ei ainakaan mulla ole migreeniä aiheuttanut, vaikka sitä muuten sairastankin 2-3krt kuukaudessa. Aika pahasti sulla rytmit menee sekaisin yhdestä vaivaisesta tunnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavathan jotkut sydänkohtauksiakin kellojen siirron takia. Ruotsalaiset olivat asia atutkineet.

Minunkin rytmini tämä sekoittaa. Olen vihainen ja väsynyt ja vaaraksi muille ihmisille tuolla liikenteessä mm. ja puhumattakaan kuinka inhottava olen työpaikallani.

Vierailija
4/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa migreeni- ja sydänkohtauksia juurikin siksi, että tekevät kellonajan siirrosta itselleen ihan helvetinmoisen ongelman. Oikeesti, se ei tunnu missään eikä vaikuta mitenkään. Nää ihmiset ei kai ikinä voi matkustaakaan mihinkään muualle kuin Viroon, Kreikkaan tai Etelä-Afrikkaan ettei aikavyöhyke vaan vaihdu ja tuu hirrrveetä jet lagia.

Vierailija
5/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa migreeni- ja sydänkohtauksia juurikin siksi, että tekevät kellonajan siirrosta itselleen ihan helvetinmoisen ongelman. Oikeesti, se ei tunnu missään eikä vaikuta mitenkään. Nää ihmiset ei kai ikinä voi matkustaakaan mihinkään muualle kuin Viroon, Kreikkaan tai Etelä-Afrikkaan ettei aikavyöhyke vaan vaihdu ja tuu hirrrveetä jet lagia.

Vierailija
6/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleisuudessakin on kuulemma selvä piikki kesäaikaan siirtymisen jälkeen.

Vierailija
8/10 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kellojensiirtoaloitusta piti alittaa samasta aiheesta?? Äkkiseltään löysin 4.

Vierailija
10/10 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin 7 ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi