Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisiko kukaan neuvoa Mesen asennuksessa?

Vierailija
28.03.2012 |

Tällaista vanhaa tätiä?! Tämänhän pitäisi olla vissiin ihan helppoa, meidän teini on yökylässä, enkä millään osaa... :( Aloitan aina vain tuon lataamisen, mitä sen jälkeen pitää tehdä?!

Ohjeita tyhmälle?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt todellakaan muista vuosien takaista mesen asennusta, mutta ihan villinä arvauksena sanoisin, että lataaminen jälkeen sun pitää suorittaa se tiedosto.

Vierailija
2/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. en edes tiedä mitä tuo tarkoittaa... :D

Mulla taitaa muuten olla käyttöjärjestelmänä linux, haittaakohan se jotenkin? Eikö Msn ole jotenkin windowsin juttu tms... huoh, tekniikka ja vanha akka eivät sovi yhteen...:(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole minkäänlaista kokemusta Linuxista. Ota nyt selvää onko se varmasti käyttöjärjestelmäsi (kuinka voit olla epävarma? jopa mun 68-vuotias isäni tietää koneensa käyttöjärjestelmän!) ja googleta sitten ohjeita. Ihan voi olla mahdollista asentaa se, saa niitä Applenkin laitteisiin!

Vierailija
4/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei vaan ole yhtään tuttuja juttuja mulle. Poikani on asentanut tämän käyttöjärjestelmän mulle tähän, muistaakseni sanoi, että se on linux. Ja Msn on ymmärtääkseni Windowsin alainen... Googlekaan ei nyt kauheasti tehnyt minua hullua hurkaammaksi, siellä on vain näitä "paina tätä nappulaa, niin sitten se lataa" ja kyllähän minäkin jopa sen ymmärsin... :D Koitin myös googlen avulla ladata mesen jota suositeltiin linuxiin, mutta eipä se halunnut ladata...

Vierailija
5/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mielelläni auttaisin sua!

Ja en todella tarkoittanut sua mollata tuolla että isäni mainitsin, hän vain on niin äkäinen toimissaan että jos siinä on ehtinyt perehtyä (huom. myöskin lapsensa eli mun asentamaan ;) käyttöjärjestelmään niin ajattelin, että häntä nuoremmat olisi paremmin perillä omistaan.

No mutta viimeinen yritys: saatko siis ladattua ohjelman koneelle? Jos näin on ja löydät sen, valitse suorita (luultavasti hiiren toisella näppäimellä löytyy) ja pitäisi päästä loppuun asti asennuksen kanssa.

Toivottavasti löydät toimivaakin apua jostain ja onnea! :)

Vierailija
6/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google -haulla löytänyt, mutta joskus netissä oli semmoinen msn webmessenger, johon pysty suoraan kirjautumaan sisälle ilman latailuja. Voi olla ettei sitä enää ole, mutta kannattaa kokeilla hakea :-)

Vierailija
7/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuten joku mainitsi niin Ebuddy ainakin on netissä toimiva ohjelma. Hitti etten muistanut sitäkään :/

Vierailija
8/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no tottahan se on, että taidan itse olla ikäiseksenikin hieman jälkijunassa näissä tekniikkahommissa!

Mutta kiitti paljon avusta, kerran vielä (tänä iltana ;)) yritän!

Vierailija
9/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sulla on hotmail-tili niin sitä kauttahan sä pääset meseen ilman koneelle ladattavaa ohjelmaa ja Ebuddya.

Mä meen nyt nukkuun kun tulee hataria "ohjeita" pätkissä vaan...

Vierailija
10/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google -haulla löytänyt, mutta joskus netissä oli semmoinen msn webmessenger, johon pysty suoraan kirjautumaan sisälle ilman latailuja. Voi olla ettei sitä enää ole, mutta kannattaa kokeilla hakea :-)

Vierailija
11/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplasin viestini puhelimella, anteeksi. :D

-webmessengerhöpisijä