Mihin ne läskit oikein häviää??
Mun kulutukseni on yleensä n. 1400 kcal kalorilaskurin mukaan, mutta mä olen tänäänkin syönyt reilun 1900 kcal verran, mutta miksi mä en siltikään liho vaan pysyn tällaisenä muodottomana luutikkuna? Mihin ne kalorit oikein menee jos mä kerran kuitenkin usein syön enemmän kuin kulutan?
Kommentit (9)
jotka lihovat, vaikkeivät edes söisi mitään.
Tämähän on ihan tieteellisesti todistettu.
Aamulla sitten taas uudestaan duuniin
tulee ulos valkovuotona. Etkö ollut koulussa bilsan tunnilla kun tämä selitettiin?
tulee ulos valkovuotona. Etkö ollut koulussa bilsan tunnilla kun tämä selitettiin?
Tietosi on vanhentunutta! Nykytiedon mukaan ne muuttuvat korvavaikuksi.
eli vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Unohda ne HETI. 1900 kaloria vihreää on yhtä tyhjän kanssa. Katso mitä lihavat syövät, niin alat lihoa. Ahmi hampurilaisia, makkaraa, munkkipossuja ja kermaleivoksia, niin johan alkaa naisellinen muoto kehittyä sinunkin luittesi ylle ja alle. Välipaloina napsi suklaata ja sipsejä sekä makeita limppareita. Älä unohda myöskään yösyömistä.
Voit myös nostaa kulutuksen 2000 kaloriin vuorokaudessa, niin saat tuloksia NOPEAMMIN.
eli vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Unohda ne HETI. 1900 kaloria vihreää on yhtä tyhjän kanssa. Katso mitä lihavat syövät, niin alat lihoa. Ahmi hampurilaisia, makkaraa, munkkipossuja ja kermaleivoksia, niin johan alkaa naisellinen muoto kehittyä sinunkin luittesi ylle ja alle. Välipaloina napsi suklaata ja sipsejä sekä makeita limppareita. Älä unohda myöskään yösyömistä.
Voit myös nostaa kulutuksen 2000 kaloriin vuorokaudessa, niin saat tuloksia NOPEAMMIN.
Itseasiassa mä syön aika vähän vihanneksia, hedelmiä ja marjoja... Syön ihan peruskotiruokia ja usein iltaisin herkkuja - suklaata tai sipsejä.
Kai ne kalorit sitten korvavaikuksi muuttuu...
Varmaan tuntuu ihanteelliselta monelle nykypäivänä, mutta biologisesti katsoen tuo on haitta/virhe elimistössä. Energiaa siis hukkuu matkalla.
Ihmiskehosta voitaisiin laskea samanlainen hyötysuhde kuin autosta, eli kuinka paljon "kulkee" tietyllä energiamäärällä. Vaihtelee ihmisestä ja aineenvaihdunnasta toiseen. Eikös nämä ole todettu rottakokeillakin, eli eri perimäiset lihovat samalla ravinnolla eri verran.
Vai onko se todellakin vain ominaisuus, kuten mulle aina sanotaan?
ne tulee kakan mukana ulos. rasvakakkana.