Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sveitsissä muslimi saa sakot, jos ei päästä lasta yhteiseen uimaopetukseen

Vierailija
27.03.2012 |

"A Muslim family in Basel has been fined 1,400 francs ($1,550) for refusing to let its daughters participate in mixed swimming classes."

http://www.thelocal.ch/2949/20120327/

Samaan aikaan Suomessa:

http://www.vantaa.fi/fi/liikunta_ja_ulkoilu/uimahallit/maahanmuuttajana…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni persuille jokaisissa vaaleissa niin eiköhän tyyli pikkuhiljaa muutu.

Vierailija
2/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ovatkin vähän natseja. Varsinkin jätehuollon yms. suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllähän silloin koko luokka menee uimaan. Jos ei mene, niin kyllä se lintsausta on aivan selvästi. Ei sitä sallittaisi Suomessakaan, tai ainakaan ei sallittu minun lapsuudessani.

Vierailija
4/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllähän silloin koko luokka menee uimaan. Jos ei mene, niin kyllä se lintsausta on aivan selvästi. Ei sitä sallittaisi Suomessakaan, tai ainakaan ei sallittu minun lapsuudessani.

Monikulttuuriuden ihailu menee Suomessa terveen järjen edelle. Totta ihmeessä lapset menee yhdessä uimaan, eikä mitään erityisjärjestelyjä tule tehdä. Miksi tästä pitää edes keskustella?

Vierailija
5/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saatana kotimaahansa uimaan, jos ei nämä paikalliset järjestelyt kelpaa. Vituttaa, että yhteiskunnan varoja haaskataan ihan älyttömyyksiin ja tuetaan tuollaista kieroa kulttuuria.

Ei, mulla ei ole mitään sitä vastaan, että tänne muuttaa joku. Eikä mulla ole mitään sitä vastaan että se säilyttää oman kulttuurinsa. Eikä mitään sitä vastaan että minäkin oppisin itselleni vieraasta kulttuurista jotain. Mut tämä on maa, jossa naisen ja miehen välistä tasa-arvoa tulee kunnioittaa, eikä piilotella eukkoja rätin alla ja järkkäillä omia uimavuoroja ettei nyt vaan sääri näy!!! Ja tämäkin vielä yhteiskunnan taloudellisella tuolla. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ.

En ikinä äänestäisi perussuomalaisia.

Vierailija
6/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin uinti kuuluu opetussuunnitelmaan, joten uimaan on mentävä. On se kumma, miten ne muslimilapset silti saavat suoritukset hoidettua, vaikka eivät tee kaikkea tarvittavaa. Auta armias jos suomalainen lapsi menisi vikisemään, että en mä haluu uida kun en halua riisua. Huoh!

Vierailija
7/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, vaan fiksuja.

Sama meininki vaan tännekin, he ovat sentään isäntiä omassa maassaan.

Vierailija
8/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, vaan fiksuja.

Sama meininki vaan tännekin, he ovat sentään isäntiä omassa maassaan.

Suomalaiset ovat tottuneet, että emme ole isäntiä omassa maassamme. Meitä kyykyttää joko RKP:läiset tai maahanmuuttajat. Ja kiltistihän me suostumme jokaiseen vaatimukseen.

Vierailija
9/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äidin kantsii olla juonessa mukana.

Vierailija
10/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jessica on ainaskin allerginen vedelle. Serkunkumminkaimalääkäri kirjoitti todistuksen opettajalle vietäväksi.

Vierailija
11/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyperäiset suomalaislapset eivät minnekään muualle lähde uimaan :) Onneksi Suomen perustuslakiin kuuluu astus uskonnoonvapaudesta!

Ja jos joku innostuu loanheittoon niin minäkin innostun äkkiä tekemään ilmoituksen :)

Vierailija
12/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaan, että me olemme nyt muslimeja.

Vierailija
13/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t muslimi

Vierailija
14/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että minun syntyperäisen muslimin syntyperäiset suomalaislapset eivät minnekään muualle lähde uimaan :)

Hyvä, he siis uivat yhdessä muiden tyttöjen ja poikien kanssa sulassa sovussa.

Vierailija
15/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että minun syntyperäisen muslimin syntyperäiset suomalaislapset eivät minnekään muualle lähde uimaan :)

Vierailija
16/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t muslimi

Vierailija
17/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omilla naisten uimavuoroilla, pojat käyvät lapsena uimakoulut ja saavat isompana vapautuksen uinnista. Eläköön uskonnonvapaus ja Viva Finland!

Vierailija
18/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan luokan kanssa. Ei kukaan kyseenalaista koko juttua.

Tytölle ei myöskään järjestetä mitään muuta vaihtoehtoa. Hän ei opi uimaan ainakaan koulun toimesta. Her loss!

Miksi tästäkin pitää tehdä ongelma?

Mun omat lapset haluavat uida ja menevätkin koulun kanssa mielellään uimaan. Ei tulisi mieleenkään etteivät menisi uimaan, koska joku muslimi ei mene. En ymmärrä tätä ketjua ollenkaan...

Vierailija
19/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan luokan kanssa. Ei kukaan kyseenalaista koko juttua.

Tytölle ei myöskään järjestetä mitään muuta vaihtoehtoa. Hän ei opi uimaan ainakaan koulun toimesta. Her loss!

Miksi tästäkin pitää tehdä ongelma?

Mun omat lapset haluavat uida ja menevätkin koulun kanssa mielellään uimaan. Ei tulisi mieleenkään etteivät menisi uimaan, koska joku muslimi ei mene. En ymmärrä tätä ketjua ollenkaan...

Uimaan opettelu kuuluu jokaiselle opetettaviin perustaitoihin, joka muslimilapsenkin pitää tässä tuhansien järvien maassa oppia. Yksinkertaista. Ja opetus järjestetään kuten muukin opetus yhdessä, eikä ole mitään syytä tehdä erityisjärjestelyjä. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän