Anoppi toi narsisseja, vaikka tietää minun olevan niille allerginen...
En ollut siis vastaanottamassa niitä. Mieheni oli ja tämä päätti jättää ne keittiön nurkkauspöydälle.
Luulin että olen tulossa kipeäksi, kunnes huomasin nuo paholaisensipulirt siellä keittiössä. Ei vuoda nokka, eikä silmät enää... Ketuttaa vaan.
Kommentit (6)
-ilmoita miehelle, että valitse3e sinut ta äitinsä
-anoppi ei saa enää ikinä nähdä lapsenlapsia
-muista haukkua anoppi myös kaikille sukulaisille.
Parit itkupotkuraivarit tekee myös terää.
täällä aiemmin kysyin narsissin hoito-ohjetta, pussissa luki vain, että ne kestää pakkasta ja voi jo istuttaa ulos esim. parvekelaatikkoon. Laita sinä ulos ne, minä kaipaan sisähoito-ohjeita :D
-ilmoita miehelle, että valitse3e sinut ta äitinsä
-anoppi ei saa enää ikinä nähdä lapsenlapsia
-muista haukkua anoppi myös kaikille sukulaisille.Parit itkupotkuraivarit tekee myös terää.
Tai sitten voi viedä ne kauheat kukat ulos, terassille tai parvekkeelle. Kestävät siellä tosi kauan.
minäkin innoissani ostin kolme mini narsissia kun halvalla sai. piristystä pääsiäiseen kuvittelin. sitten huomasinkin olevani kukalle allerginen silmät vetisti ja nenää kuivasi. näin ollen narsissit saivat lähteä ulko "ruokintaan" jo ennen aikojaan. Istutan sit penkkiin kun maa sulaa, jos on mitä istuttaa...
Hauskaa pääsiäistä ilman narsissia
täällä aiemmin kysyin narsissin hoito-ohjetta, pussissa luki vain, että ne kestää pakkasta ja voi jo istuttaa ulos esim. parvekelaatikkoon. Laita sinä ulos ne, minä kaipaan sisähoito-ohjeita :D
Narsistin hoito-ohjeita sä kaipaisit !
Anoppi on varmaan innoisaan huomannut kaupassa komeat narsissit ja päättänyt ilahduttaa sinua. Mutta on ollut niin tohkeissaan että on unohtanut sinun olevan niille allerginen.