Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vau`kirjakerho on niiin huono ja kallis. Oi miksi en saa peruttua koko pskaa..

Vierailija
17.11.2005 |

En saa myöskään palautettua jo tulleita paketteja, vaan annan lapselle ja kauhistelen surkeita kirjoja ja kallista hintaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltu vasta vähän aikaa, mitään en ole vielä ostanut kun on tosiaan ollut aika kalliita paketteja eikä niin kovin kiinnostavia. Tosin nyt seuraava paketti taidetaan ottaa.

Ongelmia ei tule, kun muistaa perua paketit ajoissa, joten koitahan skarpata kun tulee ilmoitus seuraavasta paketista jos et halua kyseistä pakettia saada.

Minusta Vau-kerho on siinä mielessä parempi kuin muut vastaavat, että mitään vähimmäisostovelvoitetta ei ole. Voit erota kerhosta koska vaan ja that´s it. Kuulumme myös Lasten parhaat-kirjakerhoon ja siitä minulla taas on oikein huonot kokemukset. Eivät viitsi edes vastata sähköpostitse esittämääni kysymykseen, olen todella pettynyt. Mutta siitäpä kerhosta ei eroon helposti pääsekään muutoin kuin maksamalla jonkinmoisen summan euroja kun ei olla vielä tilattu niitä vaadittavia kahta kirjapakettia.

Vierailija
2/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se nyt kauheasti vaadi peruuttaa niitä paketteja etukäteen, meilitse tai soittamalla onnistuu eikä tule kotiin mitään peruutettavaa. Yhden paketin olen ottanut tervetuliaissetin lisäksi ja kyseiset kirjat kuuluvat kyllä meillä ihan pojan lemppareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi siellä ei ole ostopakkoa, joten mailia vaan kerholle ja ilmotat että eroat saman tien!

Näin mä oon tehny jo kaksi kertaa, ilmaset liittymislahjat kelpaa aina..=)

Vierailija
4/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntui, että " kirjojen" hinta - laatu-suhde ei todellakaan ole kohdallaan. Muutaman paketin otimme ja totesimme, että nyt saa riittää!

Vierailija
5/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maailman surkimus-postimyyntikerhot kannattaa. Tsemppaa nyt vähän ja lopeta jäsenyys. Et voi syyttää " kurjuudesta" muita kuin itseäsi.

Minäkin liityin Vau-kirjoihin esikoisen aikaan. Ne aloitus- ja houkutuspaketit on ihan hyviä, mutta kaikki vakiotuotteet sen sijaan todella HUO-NO-JA.

Vierailija
6/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavaa saa, kun ostaa kirjat itse suoraan kaupasta. Valikoimakin on aivan toista luokkaa kuin jos ainoa päätös on, että ottaako kuukauden kirjapaketin vai ei.

Kirjoissa merkitsee myös laatu, ei määrä. Ihmettelen kovasti, kun jotkut sanoo olevansa kirjafriikkejä ja ostaa paljon kirjoja, mutta eivät juurikaan välitä siitä, MITÄ kirjoja.

Vierailija
7/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennuslaareista tav. kaupoista löytää hyviä.

Vierailija
8/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen joko peruutin tai palautin kaikki paketin ja lopulta irtisanoin jäsenyyden. Vau-kirjat ei hyötynyt minusta senttiäkään, päin vastoin kuin niistä laiskiaisista, jotka vaan ottaa ja maksaa kaiken sen paskan, mitä kerho lähettää, kun eivät muutakaan jaksa.

9

Vierailija
9/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin just kyseisestä kerhosta, peruttuani ties kuinka monta pakettia. Yhden paketin annoin tulla ja jouduin sen palauttamaan, koska oli niin kummallisia kirjoja. Koska palautin tämän ensimmäisen saamani paketin, jouduin ns. katkolle ilman mitään ilmoitusta. Odotin seuraavaa pakettia ja ihmettelin, miksi ei pakettia kuulu ja soitin asiakaspalveluun, jossa sitten kerrottiin tästä " katkolle" joutumisesta. Ihan kummallista toimintaa. On se nyt ihme, jos ei saa palauttaa tuotteita, jos on tyytymätön.

Mä kuulun kaikkiin mahdollisiin kirjakerhoihin. Mikään niistä ei ole yhtä surkee kuin Vaukirja.

Vierailija
10/10 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi taitaa olla melko " outo lintu" , koska hän pitää Vau-kerhon kirjoista.

Monesti olen ajatellut pakettia avatessani, että pitää palauttaa. Joka kerta lapsukaisemme on ihastunut kirjoihin, joten palauttamatta on jäänyt.