Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumia 800, iPhone, Samsung vai joku muu

Vierailija
27.03.2012 |

Puhelinkuume iski, mutta nyt en osaa päättää minkä sitä sitten ostaisi. Lumiasta ja iPhonesta olen jotain käyttökokemuksia kuullut tuttavapiirissä, mutta esim. Samsungin älypuhelimet on täysin vieraita.

Käyttökokemuksia siis kaivataan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta N9, saat oikeasti erilaisen puhelimen. Nyt lähtee autotelineen kanssa 299 eurolla

Että sen elinkaari on lyhyt ja kapea:

koska se on Nokian ainoa Meego-käyttöjärjestelmän puhelin, sitä ei enää kehitetä, päivitysten kanssa on niin ja näin, sovelluksia on vähän yms.

Puhelimena se on kyllä erittäin ok, mutta nuo em. asiat vaikuttavat tänä päivänä todella paljon siihen mikä on oikeasti hyvä puhelin.

Jokaisen puhelimen elinkaari on lyhyt. Et sitä iphoneakaan käytä kahta vuotta kauempaa kun parempia tulee myyntiin. Sovelluksia on tuhansia, varmasti löytyy joka lähtöön

Elinkaarella puhelinmallin elinkaarta. Moni varmaan tykästyy N9-puhelimeensa ja haluaisi sellaisen uudemman version varmaan seuraavaksikin puhelimekseen - mutta se ei onnistu, koska tuo on ensimmäinen ja viimeinen laatuaan...

Saako N9:ään muka tuhansia appseja?

sama

Vierailija
22/25 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kännykkänä Lumia ja lisäksi iPad. Käyttöliittymät on lopulta aika samantapaisia ja kumpaakin on miellyttävä käyttää, tosin Lumiassa kirjoittaminen on mielestäni hankalampaa (pienempi näyttö tekee heti hankalammaksi mielestäni) ja mä siis todella inhoan Lumian tekstinarvausta... Se ei mm. tajua mitään puhekielestä ja korjaa sitten automaattisesti sanat "oikein". Esim. mun --> kun. Ipadista ja muistakin applen laitteista autocorrectin saa helposti pois päältä, mut en oo löytänyt tätä mahdollisuutta Lumiasta vielä ollenkaan. :P Kai se jossain on, mut ei helposti löydettävissä.

Ja Lumian akkukesto on huono, mut ihan sama ongelma on kaverin iPhonessa, eli koko ajan saa olla lataamassa...

IPad on mielestäni ollut aivan loistava laite, mut puhelinasiaan tää tieto ei tietty ihan hirveästi auta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy S2:een olen kallistumassa. Valkoiseen tietysti :)

Vierailija
24/25 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako N9:ään muka tuhansia appseja?

sama

En tiedä lukumäärää mutta kyllä niitä siellä on enemmän kjuin tarvii

Vierailija
25/25 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan tosi tyytyväisiä.

Itse en tarvitse mitään pelejä tai muita pelleappsejä, joten pärjään loistavasti windows-puhelimella joka istuu kuin hanska läppärini kanssa.