Lumia 800, iPhone, Samsung vai joku muu
Puhelinkuume iski, mutta nyt en osaa päättää minkä sitä sitten ostaisi. Lumiasta ja iPhonesta olen jotain käyttökokemuksia kuullut tuttavapiirissä, mutta esim. Samsungin älypuhelimet on täysin vieraita.
Käyttökokemuksia siis kaivataan.
Kommentit (25)
...kännykkänä Lumia ja lisäksi iPad. Käyttöliittymät on lopulta aika samantapaisia ja kumpaakin on miellyttävä käyttää, tosin Lumiassa kirjoittaminen on mielestäni hankalampaa (pienempi näyttö tekee heti hankalammaksi mielestäni) ja mä siis todella inhoan Lumian tekstinarvausta... Se ei mm. tajua mitään puhekielestä ja korjaa sitten automaattisesti sanat "oikein". Esim. mun --> kun. Ipadista ja muistakin applen laitteista autocorrectin saa helposti pois päältä, mut en oo löytänyt tätä mahdollisuutta Lumiasta vielä ollenkaan. :P Kai se jossain on, mut ei helposti löydettävissä.
Ja Lumian akkukesto on huono, mut ihan sama ongelma on kaverin iPhonessa, eli koko ajan saa olla lataamassa...
IPad on mielestäni ollut aivan loistava laite, mut puhelinasiaan tää tieto ei tietty ihan hirveästi auta. :)
Samsung Galaxy S2:een olen kallistumassa. Valkoiseen tietysti :)
Saako N9:ään muka tuhansia appseja?
sama
En tiedä lukumäärää mutta kyllä niitä siellä on enemmän kjuin tarvii
ja ollaan tosi tyytyväisiä.
Itse en tarvitse mitään pelejä tai muita pelleappsejä, joten pärjään loistavasti windows-puhelimella joka istuu kuin hanska läppärini kanssa.
Elinkaarella puhelinmallin elinkaarta. Moni varmaan tykästyy N9-puhelimeensa ja haluaisi sellaisen uudemman version varmaan seuraavaksikin puhelimekseen - mutta se ei onnistu, koska tuo on ensimmäinen ja viimeinen laatuaan...
Saako N9:ään muka tuhansia appseja?
sama