Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista kakkua haluaisit syödä ristiäisissä?

Vierailija
26.03.2012 |

Itse pitäis osata tehdä. Ihan täysin toivoton leipuri en ole, mutten ammattimainenkaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain linkittää hyvää reseptiä? Joskus juustokakuista on tullut mautotomia ja liian hyytelömäisiä. Toiveissa olisi enemmän moussemainen kuin hyytelömäinen juustokakku.

Ettekö koe, että ristiäisissä pitäisi olla perinteinen kermakakku, jotta olisi juhlavaa? Ap

Vierailija
2/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisissä ymmärrän hyvin vaikkei tarjoilu olisi viimeisen päälle. Minusta on kamalaa että tuore äiti joutuisi tekemään/ stressaamaan kakuista.

Ennenvanhaan suvun muut naiset hoitivat ne tarjoilut. Nykyäidin tuntuu olevan pakko hoitaa kaikki yksin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä kausi on kyseessä. Esim. mansikkakautena tietysti perinteistä mansikkakermakakkua. Oikeastaan tärkeintä on, että kakku on hyvin kostutettu (mutta ei silti litimärkä). Siis jos on perus kermakakkua tarjolla. Ja keliaakikkona on ihanaa, jos on se ihan "oikea" kakku tehty gluteenittomana, ettei ole vain leivosta tai daim-kakkua meikäläiselle.

Mutta siis, oikeastaan mikä vaan kakku käy minulle. Ne ovat kaikki niin herkullisia! Kannattaa siis tehdä joku sellainen, mistä itse tykkäät eniten tai mikä on kivoin leipoa. :)

Vierailija
4/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatavilla hintsusti. Kylkeen teen suklaamuffinssit eli kakku voisi olla jotain muuta. Jengiä 20. Ap

Vierailija
5/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä löytyy paljon kaikkia hyviä juustokakkuja. Juustokakuthan on vieläpä siitä hyviä, että suurta osaa niistä voi pakastaakin. Eli tehdä paljon ennen ristiäisiä, jolloin aikaa jää muuhunkin.. :)

Vierailija
6/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kinuski.

Vierailija
7/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä hyytelökakuista, joissa on pohjalla jotin suklaista ja päällä marjaista.

Vierailija
8/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi on poika ja teemavärti ovat vaaleansininen+ valkoinen. Näyttää vähän hassulta, jos kahvipöydän pääjuttu on vaaleanpunainen? Tällainen ohje näytti hyvältä: http://bellebaie.blogspot.com/2011/10/vaniljanen-vadelmajuustokakku.html

Ja tämäntyyppiset kakkosherkut ajattelin tehdä:

http://www.kinuskikissa.fi/peanut-butter-muffinssit/?sliderpage=1&ref=0

Ap

Vierailija
9/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissäni linkittämäsi vadelmakakku näytti ruskealta ja vaaleanpunaista näkyi kyllä aika vähän. Laita joku pojalle sopiva koriste päälle ja se on siinä. Marjat saa olla punaisia pojankin kakussa:)

Vierailija
10/10 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa äänen täältäkin, maulla ei niin väliä. Tarkoitan siis sellaista hyydykekakkua, en uunissa paistettavaa juustokakkua (vaikka hyvää sekin on).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi